Knut-Arne Wensaas

Autorisasjon (1996)

Knut-Arne Wensaas er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Knut-Arne Wensaas

Den beste legen I landet

Wensaas var min faste ifra 2002 til 2009. Jeg sleit med rus og han har redda livet mitt flere ganger. Måtte dessverre bytte fastlege da jeg flytta til Østlandet for skolegang. Beste fastlege jeg noensinne har hatt og kommer til å få.

Dyktig lege

Utrolig dyktig lege. Lytter og forklarer godt. Har ikke opplevd at han ikke har hatt tid. Er meget fornøyd og kommer ikke til å bytte lege!

Spesielt dyktg, grundig,hyggelig

Alt er meget bra, den beste legen jeg har hatt. Kunne godt vært kortere ventetid, men har jeg hatt behov for time raskt, har jeg fått det. Alle på kontoret er hyggelige og yter god service. Fin atmosfære. Greit med betalingsautomat

Flink lege

Lege som er flink til å tenke på helheten og å se sammenhenger. Ikke bare det ene spesielle problemet når det behøves. Informativ og grei, tillitsvekkende og meget dyktig! Blir godt tatt imot selv om han har det travelt. Tar seg god tid, og flinnk til å lytte. Føler meg kjempeheldig som har han til fastlege.

Jeg kan aldri få en bedre lege

Dette er en lege du kan føle deg trygg hos. Han ser deg. Jeg vil føle meg trygg på at dersom det er noe alvorlig i veien med meg blir jeg fulgt opp grundig og med høy faglig innsikt/ erfaring . Meget tillitsskapende. Her må en og påvente noe ventetid, det tar jeg med! Han tar seg tid til sin pasient. Jeg vil aldri bytte lege