Hildegunn Woods

Ytrebygdsvegen 250 5258 Blomsterdalen
Tlf: 55 98 21 40 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Hildegunn Woods er en av 239 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Hildegunn Woods

Den beste legen jeg har hatt.

Er veldig fornøyd med hun.
Bruker god tid på pasientene sine. Empati for pasientene. Lytter. Forstår.
En veldig dyktig lege som jeg aldri kommer til å bytte.

Dyktig lege!

Hildegunn har jeg hatt som lege siden fastlegeordningen startet. I starten var jeg ikke fornøyd, for jeg syntes ikke hun var hyggelig og skulle ha meg ut døren før jeg hadde kommet meg inn. Men da jeg ble gravid første gang hadde jeg en del med henne å gjøre. Hun har vært helt fantastisk siden. Både ila graviditet og ellers. Det kan virke ut som om hun har dårlig tid, men hun er bare effektiv (i mine øyne). Hun er flink til å informere, tar seg god tid og virker utrolig dyktig i sitt arbeid. Dette er en lege jeg virkelig har blitt glad i og kan anbefale!

Mindre god etterhvert

Jeg har hatt Hildegunn som fastlege i ca 10 år. I starten synes jeg nok hun var dyktig. Hun var flink å sende videre til spesialist og lyttet bra. De senere år ble det mindre bra møter med legen. Hun er fortsatt like tilgjengelig, og kontoret hjelper bra til med å finne time. Hvis ikke Woods er der, kan man få time hos en av de andre legene på kontoret, og det har vært greit. Men hun har begynt å heller se på dataskjermen enn på pasienten og jeg har opplevd å få sykdom bagatellisert. Hos andre, fysioterapeut eller hudspesialist har jeg da fått bedre vurdering og råd. Sistnevnte fikk jeg henvisning til men lege var ikke overbevist at jeg skulle ha time. Men det viste seg at d var riktig bra å gå til hudlege å få behandling for noe som ellers hadde blitt betydelig verre. Muligens må man ikke ha samme lege over lengre tid.

Faktisk den beste

Hun er rask, konkret og ekstremt flink. Det er sjeldent hun tar feil og dersom hun er usikker henviser hun til spesialist med en gang. Med min nye lege kommer jeg stadig hjem uten å ha hatt nytte av legetimen i det hele tatt. Det har aldri skjedd med Hildegunn.

Jeg synes det er bra hun tar jobben sin seriøst og jeg får alltid den beste hjelpen.

Flink

Tar seg tid til å lytte. Bryr seg. Sikrer grundig sjekk. Føler meg alltid velkommen.

En som tar deg på alvor.

Dette er en lege som ta deg på alvor. Hun bruker god tid, og snakker mer med deg enn " datamaskinen ". Hun er flink å henvise til spesialister, og man føler at man er godt tatt vare på. Anbefaler henne på det sterkeste ;)

MAN FØLER SEG UVELKOMMEN

Følte meg rett og slett uvelkommen, her var jeg liksom ikke velkommen.
Totalt uengasjert, følte at det var om å gjøre å få meg ut døren igjen.

Hatt kun 1 legetime hos denne legen, og det blir med det, kjørte rett til Volvat og fikk den hjelpen denne legen egentlig skulle gitt meg....

Jeg slett med pusteproblemer, etter en hjerteoperasjon.

Ikke velkommen

Er god på å sende videre til spesialister, men gir meg ingen følelse av å være velkommen når jeg trer inn på kontoret. Henvender seg til datamaskinen fremfor å snakke med meg, og jeg føler hun haster seg gjennom legetimen.

Verd den lange ventetiden for ledig plass

Flink lege! Rask til å sende videre om det er nødvendig.
Tar seg god tid til å forklare, sender gjerne med skriftlig materiale om sykdomen om du vil vite mer.
Kan finne på å ringe for å fortelle at prøvene var fine, ikke bare om noe er galt.
Alltid hyggelig.
Lista er dessverre som regel full

Seriøs flink lege

Har vært pasient hos henne siden oppstart av fastlegeordning. Gått til henne ifb. graviditet og barns sykdom.

Tar deg på alvor

Dette er en lege som tar deg på alvor. Hun bruker tid på pasientene. I tillegg vet hun ofte hvem som er spesialister og telefon nr til dem. Og gjerne også hvor du skal få tak i diverse hjelpemidler.