Hildegunn Woods

Ytrebygda Legekontor DA

Ytrebygdsvegen 250 5258 Blomsterdalen
Hildegunn Woods er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Hildegunn Woods

Den beste legen jeg har hatt.

Er veldig fornøyd med hun.
Bruker god tid på pasientene sine. Empati for pasientene. Lytter. Forstår.
En veldig dyktig lege som jeg aldri kommer til å bytte.

Dyktig lege!

Hildegunn har jeg hatt som lege siden fastlegeordningen startet. I starten var jeg ikke fornøyd, for jeg syntes ikke hun var hyggelig og skulle ha meg ut døren før jeg hadde kommet meg inn. Men da jeg ble gravid første gang hadde jeg en del med henne å gjøre. Hun har vært helt fantastisk siden. Både ila graviditet og ellers. Det kan virke ut som om hun har dårlig tid, men hun er bare effektiv (i mine øyne). Hun er flink til å informere, tar seg god tid og virker utrolig dyktig i sitt arbeid. Dette er en lege jeg virkelig har blitt glad i og kan anbefale!

Mindre god etterhvert

Jeg har hatt Hildegunn som fastlege i ca 10 år. I starten synes jeg nok hun var dyktig. Hun var flink å sende videre til spesialist og lyttet bra. De senere år ble det mindre bra møter med legen. Hun er fortsatt like tilgjengelig, og kontoret hjelper bra til med å finne time. Hvis ikke Woods er der, kan man få time hos en av de andre legene på kontoret, og det har vært greit. Men hun har begynt å heller se på dataskjermen enn på pasienten og jeg har opplevd å få sykdom bagatellisert. Hos andre, fysioterapeut eller hudspesialist har jeg da fått bedre vurdering og råd. Sistnevnte fikk jeg henvisning til men lege var ikke overbevist at jeg skulle ha time. Men det viste seg at d var riktig bra å gå til hudlege å få behandling for noe som ellers hadde blitt betydelig verre. Muligens må man ikke ha samme lege over lengre tid.

Faktisk den beste

Hun er rask, konkret og ekstremt flink. Det er sjeldent hun tar feil og dersom hun er usikker henviser hun til spesialist med en gang. Med min nye lege kommer jeg stadig hjem uten å ha hatt nytte av legetimen i det hele tatt. Det har aldri skjedd med Hildegunn.

Jeg synes det er bra hun tar jobben sin seriøst og jeg får alltid den beste hjelpen.

Flink

Tar seg tid til å lytte. Bryr seg. Sikrer grundig sjekk. Føler meg alltid velkommen.