Arne Bjørnetun

Berrvellene 32 6806 Naustdal
Arne Bjørnetun er en av 3 fastleger i Naustdal

Siste vurderinger av Arne Bjørnetun

Beste legen en kan få

Alltid tilgjengelig, full tillit til han, kunnskaps sterk og stor empati, lyter og forstår. Hjelpende og ønsker å gi deg hjelp.
Tar deg på alvor.

Inkluderende, trygg, faglig dyktig og en fin personlighet.

En stor applaus til fastlege Arne Bjørnetun: Du viser en stor faglig kompetanse,er lyttende når vi trenger deg som mest, din inkluderende væremåte, passer på og gi et svar når en går i uvisse og sliter. Mest av alt ta du rette avgjørelser,er bestemt og tar styring, dette gjør at vi som pasienten din bli trygge,og får en god tillit. Du passer på at svaret/ kopien kommer rett hjem, ringer når informasjon må frem. Dette og mange egenskaper kan beskrives om deg.Du velger gode medarbeidere, og det gir mange en bedre hverdag.

Legen som bryr om pasienten

Har kontakta legen etter en operasjon. Fekk god hjelp,selv om han hadde lite tid. Fekk god råd for å komme rask tilbake til jobben og henvisning til Fysio.
Når det snakk om tilgjengelighet, en flink og dyktig lege som Bjønetun kan ikke forvente at han er lett tilgjengelig. Fordi han har jo flere passienter.

Han alltid gir meg medisinske råd og anbefaling om behandling som er til mitt beste

fast lege

Bør bruke mer tid til pasienten og bli bedre på å følge opp pasientens problemer. Piller er ikkje alltid løsningen

LEGEN over ALLE leger!

Denne legen har jeg kjent i over 20 år, unnattt med 3 år da jeg ufrivillige fikk ny.
Endelig fikk jeg sjansen til å få tilbake Dr. Bjørnetun, noe jeg er umåtelig glad for.
Denne legen er så dyktig i det han gjør!
Her blir man sett, hørt, og tatt på alvor. Alle gode samtaler er medisin for meg.
Faglig dyktig. svært dyktig i psykologi, bedre enn en psykiater!
Varm og lun, støttende, oppmuntrende er han.
Jeg har verdens BESTE LEGE!
Anbefales varmt.
Du er bare best Dr. Bjørnetun!