Arne Bjørnetun

Berrvellene 32 6806 Naustdal
Tlf: 57 81 60 20 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Arne Bjørnetun er en av 4 fastleger i Naustdal

Siste vurderinger av Arne Bjørnetun

En lege man kan rekne med

Fantastisk lege! Når eg tenkjer på dei tjue siste åra, har eg alltid blitt godt ivaretatt av Arne Bjørnetun og hans gjeng på Naustdal Helsesenter. Eg har aldri gått heim med ei følelse av å ikkje bli hørt. Tusen takk!

Beste legen en kan få

Alltid tilgjengelig, full tillit til han, kunnskaps sterk og stor empati, lyter og forstår. Hjelpende og ønsker å gi deg hjelp.
Tar deg på alvor.

Inkluderende, trygg, faglig dyktig og en fin personlighet.

En stor applaus til fastlege Arne Bjørnetun: Du viser en stor faglig kompetanse,er lyttende når vi trenger deg som mest, din inkluderende væremåte, passer på og gi et svar når en går i uvisse og sliter. Mest av alt ta du rette avgjørelser,er bestemt og tar styring, dette gjør at vi som pasienten din bli trygge,og får en god tillit. Du passer på at svaret/ kopien kommer rett hjem, ringer når informasjon må frem. Dette og mange egenskaper kan beskrives om deg.Du velger gode medarbeidere, og det gir mange en bedre hverdag.

Legen som bryr om pasienten

Har kontakta legen etter en operasjon. Fekk god hjelp,selv om han hadde lite tid. Fekk god råd for å komme rask tilbake til jobben og henvisning til Fysio.
Når det snakk om tilgjengelighet, en flink og dyktig lege som Bjønetun kan ikke forvente at han er lett tilgjengelig. Fordi han har jo flere passienter.

Han alltid gir meg medisinske råd og anbefaling om behandling som er til mitt beste

fast lege

Bør bruke mer tid til pasienten og bli bedre på å følge opp pasientens problemer. Piller er ikkje alltid løsningen

LEGEN over ALLE leger!

Denne legen har jeg kjent i over 20 år, unnattt med 3 år da jeg ufrivillige fikk ny.
Endelig fikk jeg sjansen til å få tilbake Dr. Bjørnetun, noe jeg er umåtelig glad for.
Denne legen er så dyktig i det han gjør!
Her blir man sett, hørt, og tatt på alvor. Alle gode samtaler er medisin for meg.
Faglig dyktig. svært dyktig i psykologi, bedre enn en psykiater!
Varm og lun, støttende, oppmuntrende er han.
Jeg har verdens BESTE LEGE!
Anbefales varmt.
Du er bare best Dr. Bjørnetun!

Ein fantastisk fastlege.

Han lyttar for å FORSTÅ pasienten utover at pasienten seier at han har vondt. Han registrerar kroppspråk og er veldig treffsikker når han stiller spørsmål.
Han tek den tida pasienten med rimelegheit har krav på, også når det går utover planlagd tid.
Han held det han lovar og er effektiv for å få ting gjort.
Han har ein ledig og tillitvekkande veremåte og etterlet seg eit solid inntrykk av av tryggleik i det han driv med.
Han har mi fulle tillit og er glad for å ha han som fastleg

Veldig dyktig lege

Grundig og tar pasienten på alvor - lang ventetid - men verdt å vente på ! :)

Hjelpsom.

Han er ein lege som tar pasienten sin på alvor, uansett kor store eller små problemet er.

Tolmodighet

Her må du vere tolmodig...for ventetida blir ca 55 min. <om du er riktig uheldig må du ut på gangen i løpet av dine tilmålte minutter fordi han får en telefon han berre må svare på før konsultasjonen forsetter.
Men ver sikker du får resepten på pillene( du kansje ikkje treng).
Ellers en sympatisk mann ( som gir deg sjukmeldinga du vil ha)

Meget flink lege

Meget flink lege, høyrer på pasienten og tek det med seg. Viser geniun interesse for korleis det går. Litt vel lang ventetid om ein har time utpå dagen. Sender uten problem vidare til undersøkingar om det er grunnlag for at noko kan være gale (uten at det blir overdrive). Anbefalast!