Anne-Grethe Hafsrød Roos

Bøleråsen legesenter
Bregnefaret 1 1405 Langhus
Anne-Grethe Hafsrød Roos er en av 31 fastleger i Ski

Siste vurderinger av Anne-Grethe Hafsrød Roos

Hun er den beste legen jeg har hatt.

Blir alltid tatt på alvor og jeg føler at hun er oppriktig interessert i å hjelpe. Jeg har stor tillit til henne. Hun har alltid vært dyktig når det gjelder å stille diagnose.

Helt perfekt fastlege

Altid lydhør, tar seg god tid og lar deg komme med innspill og gir råd. I følge flere spesialister jeg har vært hos er hun av de aller flinkeste til å følge opp og tar absolutt ansvar. Kan anbefales på det varmeste. Får svar på prøver umiddelbart. Bøleråsen legekontor er ellers supert. Rolig og ingen stress. Svært hyggelige medarbeidere.

Ikke spesielt fornøyd

Ikke spesielt fornøyd. Overfladisk og belærende, føler pasientene går på samlebånd. Såpass lite hjelp at hele familien har skiftet fast lege.

Hatt henne hele livet

Har hatt Anne-Grethe som fastlege hele livet og er veldig fornøyd. tatt hånd om alt av problemer og plager. har stor kunnskap innenfor feltet sitt.

hun er alltid blid

Hun er en flink lege hun har alltid tid god til og høre og fortelle meg om plagene mine ,da jeg har en del problemer med magen .og sender meg videre vist det er noe hun vill jeg skal ta prøver andre steder, vill ikke bytte henne ,