Anne-Grethe Hafsrød Roos

1998

Anne-Grethe Hafsrød Roos er en av 33 fastleger i Ski

Siste vurderinger av Anne-Grethe Hafsrød Roos

Hyggelig og inviterende

En behagelig lege som er opptatt av pasienten. Jeg føler meg alltid velkommen og ivaretatt, uansett hva det gjelder. Det er en fastlege jeg har blitt glad i, og et menneske jeg setter stor pris på. Kjenner humøret stiger når hun kommer ut og sier navnet ditt. Kommer ikke til å bytte fastlege så lenge hun er der. I tillegg er senteret med alle ansatte der til for deg. Enkelt å bestille time på nettet, og kommunikasjonen løper lett.

Fantastisk

Utrolig dyktig, alltid lyttende og hjelpsom. Legekontoret har kort ventetid og svarer raskt på telefonen. De andre ansatte er også svært hjelpsomme og hyggelige.

Hun er den beste legen jeg har hatt.

Blir alltid tatt på alvor og jeg føler at hun er oppriktig interessert i å hjelpe. Jeg har stor tillit til henne. Hun har alltid vært dyktig når det gjelder å stille diagnose.

Helt perfekt fastlege

Altid lydhør, tar seg god tid og lar deg komme med innspill og gir råd. I følge flere spesialister jeg har vært hos er hun av de aller flinkeste til å følge opp og tar absolutt ansvar. Kan anbefales på det varmeste. Får svar på prøver umiddelbart. Bøleråsen legekontor er ellers supert. Rolig og ingen stress. Svært hyggelige medarbeidere.

Ikke spesielt fornøyd

Ikke spesielt fornøyd. Overfladisk og belærende, føler pasientene går på samlebånd. Såpass lite hjelp at hele familien har skiftet fast lege.