David Kjønnerød

Autorisasjon (2018)

David Kjønnerød er en av 69 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av David Kjønnerød

Ikke å anbefale

Dette er en lege som veldig gjerne vil, men får det ikke helt til. Han virker omsorgsfull, men er dessverre veldig fraværende og distre. Han sitter for det meste å skriver når man snakker eller blir distrahert av mobilen sin. Dette har skjedd mange ganger.
Han har en ovenfra og ned holdning og klarer ikke sette seg inn i situasjonen du står ovenfor.
Han svarer alt for sent på e-konsultasjoner selv om man er ute i god tid og selv om man ringer inn for å purre skjer det sjeldent noen ting.

Cares for you

I am very surprised with our new family doctor. He is very dedicated and he follows up me and my family with care and empathy. It’s not easy to meet people in so right place. I feel in save hands!

Ikke fornøyd

Fikk tildelt David som fastlege etter mye frem og tilbake med vikarer i en lang periode. Til å begynne med fikk jeg et godt inntrykk av David. I ettertid har jeg følt at jeg ikke blir tatt på alvor eller forstått. Jeg har følt at jeg blir sett rart på og at jeg egentlig ikke har noe grunn til å være der.
Han er også dårlig på å svare på e-meldinger. Den ene gangen jeg fikk svar gikk det tre uker.

En annen ting jeg alltid har reagert på hos Annen etasje legesenter er at de alltid er for sene. Må ofte vente i rundt 30 min før jeg kommer inn, uavhengig om det er bestilt time eller hastetime.

Fornøyd

Hyggelig lege. Han bruker tid, og stresser ikke. Viktig med en lege som lytter til pasienten. En veldig viktig faktor for meg.