Angela Figueroa Garcia

Allmennlegespesialist og fastlege

Autorisasjon (2021)

Motta varsel hvis denne legen får ledig plass

Angela Figueroa Garcia er en av 27 fastleger i Karmøy

Om vurderingene

Siste vurderinger av Angela Figueroa Garcia

Avvisende, rotete,

Legen følger ikke historikk og krever personlig oppmøte for å skrive ut resept på medisiner for kronisk sykdom. Legen klarer ikke å skrive ut resepter korrekt, noe som fører til merutgifter på opptil flere hundre kroner pr. mnd.

Legen har avvist forespørsel om legetime, uten begrunnelse.

Språknivå er høyt og kommunikasjon virker uproblematisk dersom en har norsk som morsmål.

Flink i dialog med barn. Snakker direkte til barnet.

Nol empati

Forferdelig , møtte opp hele tide travelt og sur, har en kamp med henne flere måned. 2 dager før besøk av lege har angst og 2 dager etter på. Veldig trist at mennesker så har helseplager må oppleve aggressive lege

Imøtekommende

God tid og villig til å hjelpe, fikk ingen følelse av at hun hadde det travelt, vært hos legen 2 ganger, positiv opplevelse begge ganger.

Trygg og kunnskapsrik

Lytter inngående til pasientens problemer. Viser omsorg og vil pasienten vel. Gir inntrykk av å ha god erfaring, trass sin unge alder.

Sur og aggressiv

Etter to møter kommer jeg ikke til denne legen igjen. Da hellere gå privat. Første gang tog det 20 min å finne prøvesvar. Legen Var helt i vildrede og jeg måtte nesten lede konsultasjonen. Endte med en henvisning som ble avvist pga for dårlig forarbeid. Annet møte fikk min teenage datter (ondt i halsen) å vite at hun bare kunne gå hjem å spise noen flere paracet og fikk aggresivt å vite at hun ikke ville bestille røntgen eller gastoskopi. Vet ikke hvor legen fikk de ideer fra. Nå er vi henvist til øre nese hals fra den private daglegevakt. Legen fremstå usikker, agressiv og lite faglig fundert.

Vis flere...