Angela Figueroa Garcia

Allmennlegespesialist og fastlege

Autorisasjon (2021)

Motta varsel hvis denne legen får ledig plass

Angela Figueroa Garcia er en av 27 fastleger i Karmøy

Om vurderingene

Siste vurderinger av Angela Figueroa Garcia

Arrogant og setter seg ikke inn i pasientens historikk

Første møte ble møtt med arroganse og satte seg ikke inn i journal. Sa at det ikke var noen aktive resepter, mens det i realiteten var 6 aktive.

Fornøyd

Jeg er veldig skjeldent hos lege. Fikk akuratt ny lege og var veldig skeptisk pga andre anmeldelser her. Jeg ble veldig positivt overasket, hun var hyggelig og jeg følte hun hørte etter. Hun snakket også veldig godt norsk.

Eneste negative er 45 min kjøretur hver vei.

Uheldig

Kompetansehull og arroganse er ingen heldig kombinasjon. Legen setter seg ikke inn i pasientens journal og motsier seg selv fra time til neste time. Rart når en nokså nyutdanna lege virker så lite oppdatert.
Men blir vel stuck med denne legen. Ikke lett å bytte.

Dårlig

Dessverre sluttet min gamle fastlege, og jeg har fått tildelt ny. Hun hører ikke etter hva du sier. Ser kun i PC skjermen. Hun leser ikke journal din. Språkproblemer.

Hører ikke på pasienten

Har prøvd å få hastetime da jeg har mye psykiske plager. Ble ikke hørt og det var tydelig at jeg ikke noen diagnose. Kunne få snakket med en psykolog, men selv jeg bare stirrer i veggen på jobb og ikke får gjort noe den siste måneden var sykemelding helt av bordet. Jeg skulle bare fortsette å stirre i veggen. Kom også med svært missende informasjon om DPS hvor hun sa det ikke var mulig å utrede seg i voksen alder noe personer jeg kjenner som jobber der sier er falskt. Jeg hadde også språkvansker med legen.

Vis flere...