Jan Terje Rødnes

Autorisasjon (1996)

Jan Terje Rødnes er en av 58 fastleger i Nordre Follo

Siste vurderinger av Jan Terje Rødnes

Trygg og kunnskapsrik

Har hatt Rødnes i 20 år som fastlege.er veldig fornøyd og sender meg videre til spes hvis det trengs.
Følger opp og får tilbakemeldinger.
Sympatisk og behagelig lege.
Anbefales.

Trygg, empatisk og rask

Rødnes møter deg som person, og er god både sosialt og medisinsk. Han ser deg og hører etter. Henvisninger og sykmeldinger blir både gitt og fulgt opp etter alle kunstens regler. Har ingenting å utsette på han, kun positive opplevelser.

Trygg, imøtekommende og lojal

Han ser menneske som en helhet og har en del bakgrunn fra psykiatri/psykologi. Noe som har hjulpet meg en masse. Jeg har hatt Rødnes som fastlege i over 20 år, så vi begynner å kjenne hverandre. Vi har opprettet et tillitsforhold. Det er viktig. Han er også åpen til alternative behandlinger. Mange plager skyldes ofte også psykologiske plager og da kan det være til hjelp. Jeg har prøvd en del,kiropraktor, akupunktur, naprati, men har aldri følt at det har hjulpet, går nå til psykolog og manuell terapaut.

Problemet med Legesentret er altfor lang ventetid på tlf minst 10-15 min, men det har blitt bedre, ikke noe køsystem om hvor lenge du må vente. Men kommer du gjennnom får du nå fort time. Men, ikke alltid Rødnes. Det spørs hva som plager deg..

Kunnskapsrik, lyttende og en omsorgfull lege

Rødnes har vært min lege i flere år, og er alltid imøtekommende og grundig. Han er tydelig, og kan sitt fag.
Han er en lege som forklarer på en folkelig måte, og mener han at noe bør undersøkes av en spesialist så ordner han det.
Han er dyktig på å sette probemer i et perspektiv, og ser hele mennesket, og ikke bare på der man har vondt.
Han er en alle tiders lege som har min fulle tillit.

Fin å bruke til sykemeldinger

Han skriver gjerne ut medisiner og sykemeldinger. Og når man ikke har noe alvorlige sykdommer, så fungerer jo dette veldig bra.
Støter han på noe han ikke forstår, heller han fort til at det er psykisk.
Alt for dårlig til å henvise til spesialister.