Jan Terje Rødnes

Tårnåsen Legesenter AS Mann, 50 år

Om

Autorisert1996
SpesialiseringAllmennmedisin
Ledige plasser
Advarsler

Praksis

Tårnåsen Legesenter AS

Valhallveien 70 1413 Tårnåsen
Tlf: 66 82 34 30
Jan Terje Rødnes er en av 26 fastleger i Oppegård

Brukernes vurdering

Samlet vurdering
4.0
9 vurderinger
Tilgjengelighet
2.5
9 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
4.5
9 vurderinger
Service
3.5
9 vurderinger
Ny vurdering

Siste vurderinger av Jan Terje Rødnes

Fin å bruke til sykemeldinger

Skrevet
Samlet vurdering
2.0
Tilgjengelighet
2.5
Tillit og kommunikasjon
2.0
Service
3.5

Han skriver gjerne ut medisiner og sykemeldinger. Og når man ikke har noe alvorlige sykdommer, så fungerer jo dette veldig bra.
Støter han på noe han ikke forstår, heller han fort til at det er psykisk.
Alt for dårlig til å henvise til spesialister.

Flink på "vanlig" sykdommer

Skrevet
Samlet vurdering
1.0
Tilgjengelighet
1.5
Tillit og kommunikasjon
2.5
Service
4.0

Rødnes er dyktig på vanlig sykdommer, men dukker det opp noe uvanlig kan du være sikker på at du blir sendt til spesialist med en gang. Dette er forsåvidt fint, men problemet er at Rødnes fraskriver seg alt ansvar og følger deg ikke opp.

Det lang ventetid på telefonkøen og du får som regel første time 14 dager etter hendvendelsen.

Legesenteret er hyggelig og jeg har ingenting å utsette på Rødnes som person.

Utrolig bra lege

Skrevet
Samlet vurdering
5.0
Tilgjengelighet
2.5
Tillit og kommunikasjon
5.0
Service
3.0

Anbefaler Rødnes på det sterkeste. God til å lytte, gode kunnskaper og rask med å henvise deg videre.

Eneste negative er selve legekontoret med mye ventetid både på telefon, for å få timer og i venterom. Men det har mer med at det er så utrolig mange på listene deres.

Har min tillit

Skrevet
Samlet vurdering
5.0
Tilgjengelighet
2.0
Tillit og kommunikasjon
5.0
Service
4.0

Rødnes er spesialist i allmennmedisin. Han er hyggelig, sympatisk og jeg føler at han er interessert i mine problemer. Han er en god lytter. Virker alltid forberedt.

Lyttende

Skrevet
Samlet vurdering
5.0
Tilgjengelighet
1.5
Tillit og kommunikasjon
5.0
Service
3.0

Tar seg alltid tid til å lytte til det du har på hjertet. Opplever at han har en helhetlig tankegang, og interessert i mennesket som kommer. En god fastlege.