Jan Terje Rødnes

Valhallveien 70 1413 Tårnåsen
Tlf: 66 82 34 30 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Jan Terje Rødnes er en av 28 fastleger i Oppegård

Siste vurderinger av Jan Terje Rødnes

Fin å bruke til sykemeldinger

Han skriver gjerne ut medisiner og sykemeldinger. Og når man ikke har noe alvorlige sykdommer, så fungerer jo dette veldig bra.
Støter han på noe han ikke forstår, heller han fort til at det er psykisk.
Alt for dårlig til å henvise til spesialister.

Flink på "vanlig" sykdommer

Rødnes er dyktig på vanlig sykdommer, men dukker det opp noe uvanlig kan du være sikker på at du blir sendt til spesialist med en gang. Dette er forsåvidt fint, men problemet er at Rødnes fraskriver seg alt ansvar og følger deg ikke opp.

Det lang ventetid på telefonkøen og du får som regel første time 14 dager etter hendvendelsen.

Legesenteret er hyggelig og jeg har ingenting å utsette på Rødnes som person.

Utrolig bra lege

Anbefaler Rødnes på det sterkeste. God til å lytte, gode kunnskaper og rask med å henvise deg videre.

Eneste negative er selve legekontoret med mye ventetid både på telefon, for å få timer og i venterom. Men det har mer med at det er så utrolig mange på listene deres.

Har min tillit

Rødnes er spesialist i allmennmedisin. Han er hyggelig, sympatisk og jeg føler at han er interessert i mine problemer. Han er en god lytter. Virker alltid forberedt.

Lyttende

Tar seg alltid tid til å lytte til det du har på hjertet. Opplever at han har en helhetlig tankegang, og interessert i mennesket som kommer. En god fastlege.

Den beste legen

Han er en behagelig menneske , som ser dine behov. Tar seg god tid til å lytte.

Beste lege jeg har hatt noen gang.

Veldig flink og hyggelig lege. Sender deg videre hvis det er noe som bør sjekkes.

"Den beste legen"

Han var min første legen. Da jeg kom til Norge på 10 år siden.
Han var beste legen jeg har hatt og savner å ha ny fast legen som han.

En av de beste

Jeg sluttet hos ham fordi jeg flyttet for langt unna, men han har hjulpet meg masse, også med kompliserte saker, utredninger, videre henvisninger og oppfølging. En utrolig fin lege som jeg virkelig savner!

Da jeg var pasient, var derimot ikke servicen hos kontorpersonalet på topp. Lang ventetid på telefon, tidvis sure og lite fleksible folk. Tåler man det, så anbefaler jeg virkelig denne legen. Og det kan jo ha forandret seg siden da, det er vel 3-4 år siden.