Jan Terje Rødnes

Tårnåsen Legesenter AS

1996

Tårnåsen Legesenter AS Telefonnummer66 82 34 3066 82 34 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Valhallveien 70 1413 Tårnåsen
Jan Terje Rødnes er en av 28 fastleger i Oppegård

Siste vurderinger av Jan Terje Rødnes

Kunnskapsrik, lyttende og en omsorgfull lege

Rødnes har vært min lege i flere år, og er alltid imøtekommende og grundig. Han er tydelig, og kan sitt fag.
Han er en lege som forklarer på en folkelig måte, og mener han at noe bør undersøkes av en spesialist så ordner han det.
Han er dyktig på å sette probemer i et perspektiv, og ser hele mennesket, og ikke bare på der man har vondt.
Han er en alle tiders lege som har min fulle tillit.

Fin å bruke til sykemeldinger

Han skriver gjerne ut medisiner og sykemeldinger. Og når man ikke har noe alvorlige sykdommer, så fungerer jo dette veldig bra.
Støter han på noe han ikke forstår, heller han fort til at det er psykisk.
Alt for dårlig til å henvise til spesialister.

Flink på "vanlig" sykdommer

Rødnes er dyktig på vanlig sykdommer, men dukker det opp noe uvanlig kan du være sikker på at du blir sendt til spesialist med en gang. Dette er forsåvidt fint, men problemet er at Rødnes fraskriver seg alt ansvar og følger deg ikke opp.

Det lang ventetid på telefonkøen og du får som regel første time 14 dager etter hendvendelsen.

Legesenteret er hyggelig og jeg har ingenting å utsette på Rødnes som person.

Utrolig bra lege

Anbefaler Rødnes på det sterkeste. God til å lytte, gode kunnskaper og rask med å henvise deg videre.

Eneste negative er selve legekontoret med mye ventetid både på telefon, for å få timer og i venterom. Men det har mer med at det er så utrolig mange på listene deres.

Har min tillit

Rødnes er spesialist i allmennmedisin. Han er hyggelig, sympatisk og jeg føler at han er interessert i mine problemer. Han er en god lytter. Virker alltid forberedt.