Kjartan Aarstad Olafsson

Hans Blomgate 39 6900 Florø
Kjartan Aarstad Olafsson er en av 13 fastleger i Flora

Siste vurderinger av Kjartan Aarstad Olafsson

Min lege

Veldig fornøyd, føler han tar mine problem på alvor og sender meg videre visst han ikke kan hjelpe meg selv

En flink lege

Kjartan er en flink lege som virkelig gjør jobben sin . Han er flink å behandle , videresende om han føler at dette er utenfor hans område. Skal en finne noe minus ved han , så er det at han ikke åpner øynene for alternativ behandling .
Kjartan virker veldig hoven , han ser mer i taket enn i gulvet når han går rundt i gangene , dette medfører at pasienter som sitter å venter på tur føler seg oversett. Men når en er kommet inn på kontoret ,tar han virkelig vare på en ...
Skriver heller ikke ut sykemeldinger i hytt og gevær ,sånn som andre på senteret gjør. Trivelig mann når en treffer han i andre sammenhenger . Kan virkelig anbefales!!

Ein grundig lege, men....

Synest han tar seg for lite tid til pasienten. Får ofte eit inntrykk av at han haster gjenom pasientlista,og ikkje bryr seg så mykje om deg som person. Flink å sende ein vidare til spesialist om han er usikker. Han er ein grundig lege, og hadde vert ein super lege om han tok seg litt meir tid, og viste litt meir interesse for pasienten.

Den beste eg har hatt.

Min fastlege stiller opp nesten meir enn ein kan forvente.
Tek meg og mine alltid på alvor.
Føler at eg ikkje kunne fått ei betre behandling.

medmenneskeleg lege!

Leser deg som person, bryr seg om deg. Anbefalast!!!!