Legegruppa SMS

Telefonnummer57 75 80 0057 75 80 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hans Blomgate 39 6900 Florø

Siste vurderinger av Legegruppa SMS

Trygg

Lege: Kjartan Aarstad Olafsson Skrevet

En god og trygg lege med brei kunnskap som eg stolar fult og heilt på.
Han er roleg, tydeleg og solid.
Henviser når det er nødvendig og lytter når ein vil gje sine egne meiningar.
Han kan vere litt vanskelig å komme innpå, men når det skjer så sitter det.

Uerfaren lege?

Lege: Vinthuja Mahadevan Skrevet

Eg har hatt denne legen ein kort periode som fastlege og hadde fleire konsultasjonar. Eg følte meg ikkje høyrd eller trygg i dei konsultasjonane eg hadde. Ho virkar usikker og skulle ønske ho var litt flinkare til å prate med folk i ein veldig sårbar situasjon.

Hyggeleg lege

Lege: Espen Skalle Skrevet

Har hatt Espen som fastlege i 2 år no, og er veldig nøgd! Ofte må ein vente ei god stund, alt i frå 15-40 min. (Dette har blitt noko betre siste tida). Men til gjengjeld tek han seg alltid god tid til deg. Og sjølv om han er litt sein, og kanskje stressa, er han alltid i godt humør.
Eg blir alltid tatt på alvor, og får den hjelpa eg treng, enten det er sjukmelding eller henvisning andre plassar. Alt i alt ein super lege.

Flink

Lege: Normund Rolleiv Svoen Skrevet

Eg har kun vore inne til Normund via hastetime, sidan han ikkje er min fastlege. Sjølv om han ikkje eg fastlegen min føler eg meg alltid tatt godt vare på hjå han. Han tek seg tid til å høyre, og sjekkar grundig opp i kva som kan vere gale. Ikkje berre gjer han meg det er treng av sjukmelding og evt medisinar, men han passar på at eg føler meg trygg før eg går derifrå.

Grei lege.

Lege: Espen Skalle Skrevet

Har hatt Skalle i rundt 3 år. En grei lege som jeg føler meg trygg på.

Det positive:
Han er forståelsesfull. Tar seg tid til pasienten, har en hyggelig tone. Ikke arrogant eller nedlatende.

Det negative:
Tar ikke alltid pasienten på alvor. Litt kjapp til å foreslå medisiner fremfor alternative muligheter.

Har vurdert bytte noen ganger fordi jeg ikke føler at problemene mine blir tatt seriøst, men de gode kvalitetene han har er sjeldne hos leger for tiden og jeg vil ikke risikere å havne hos en usympatisk og kald lege.