Legegruppa SMS

Hans Blomgate 39 6900 Florø

Siste vurderinger av Legegruppa SMS

Fantastisk lege.

Lege: Vinthuja Mahadevan Skrevet

Jeg har vært kronisk syk siden ungdomsårene, og har derfor vært pasient hos mange ulike leger. Ingen kan måle seg med Vinthuja! Ho er uten tvil den beste legen jeg har vært hos. Denne legen ønsker virkelig å hjelpe deg. Ho tar seg god tid, er grundig og lytter til hva man sier. Den mest forståelsesfulle og engasjerte legen jeg har gått til.
Håper så inderlig ho kommer tilbake til Florø etter ho er ferdig med videreutdanningen sin! Ho er savnet av mange her i byen.

Fantastisk flink og imøtekommende

Lege: Sangeetha Jeyabalasingam Prasath Skrevet

Den beste legen jeg har vært hos når det gjelder kommunikasjon med pasient, lyttende, omsorgsfull, respektfull og grundig. Virker faglig flink

Uten antenner

Lege: Vinthuja Mahadevan Skrevet

Følte meg lite hørt, og mest overkjørt. Legen var i overkant ivrig til å skrive ut medisiner. Brukte to måneder på å gi tilbakemelding om avvik på blodprøver.

Flink lege

Lege: Espen Skalle Skrevet

Espen Skalle er en flink lege som både har tatt seg tid til meg, og henvist raskt om det er nødvendig. Har vært veldig fornøyd med han som fastlege.

Imøtekommende og flink.

Lege: Vinthuja Mahadevan Skrevet

Rask diagnose og ekstra sjekk av blodtrykk med mer siden jeg ikke har vært hos fastlege på en stund. Behagelig væremåte og gode kommunikasjons-egenskaper :-)