Inger Marie Røn

Veiberggata 1 2050 Jessheim
Inger Marie Røn er en av 33 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Inger Marie Røn

Varm, dyktig og

I.M. Røn har vært fastlegen min hele livet. Hun er varm, omtenksom og dyktig i jobben sin. Hun tørr å si fra, og jeg går alltid derfra med en følelse av å ha blitt tatt på alvor.
Hun har hendvist meg og barna videre til både sykehus og andre instanser når hun har vært i tvil.
Hun lar seg ikke pille på nesen av noen, hun gjør det hun mener er det beste for pasientene sine. Det er jeg veldig glad for!
Hun skaper tilitt og jeg føler jeg kan stole på henne. Makan til fastlege skal man lete lenge etter, jeg er så glad for at hun er fastlegen min!

Du får ingen bedre lege!

Inger Marie er verdens beste lege! Hun er alltid forståelsesfull og empatisk. Hun opptrer med en slags kjærlig profesjonalitet. Hun snill og god, og alltid ærlig og forklarer godt. Hun tar meg på alvor, og bruker god tid. Hun er rolig og alltid blid :) Jeg føler det trygt å komme til Inger Marie.

Den beste legen jeg har hatt!

Empatisk lege som virkelig tar seg tid til å høre på pasientene. Samtidig veldig effektiv. Henviser videre og tar prøver der det trengs. Man føler seg aldri dum når man lufter en idé til diagnose. Jeg har aldri følt meg så ivaretatt av noen lege hele mitt liv.

Har heller aldri opplevd at hun er særlig forsinket. Veldig hyggelig personale ellers på kontoret. Kan ikke komme på forslag til bedringer her i det hele tatt.

Stor fordel med nettside der man kan bestille time og sende melding til legen.

En av Ullensakers beste leger!

Hjertevarm og så god! Ser deg og tar vare på deg! Følger opp prøver osv. Helt fantastisk lege som anbefales på det varmeste! Så glad jeg har henne som lege!

En handlingens dame!

Hjertevarm og hyggelig lege. Har alltid følt meg tatt på alvor; enten det har vært barna mine eller meg selv som har vært syk. Rask til å henvise videre om hun føler seg usikker. Etter at hun startet Bylegene synes jeg ikke det er lang ventetid, hverken for å få time eller komme inn til timen.

Lyttende og tillitsfull

Hun hører og ser deg. Tar dine problemer på alvor. Henviser videre hvis det er noe hun ikke vet/kan.

Endelig en lege jeg er fornøyd med

Etter å ha hatt en del forskjellige fastleger de siste årene, byttet jeg til Røn i fjor. Føler endelig jeg har en fastlege som tar pasienten seriøst og faktisk lytter. Er empatisk og virker som hun tar både fysisk og psykisk helse seriøst. Fikk time med en gang da jeg trengte konsultasjon for å fornye en resept. I den første ordentlige legetimen var hun effektiv samtidig som hun virket empatisk og tilstede.

Det er ofte vanskelig å komme i kontakt med legesenteret på telefon, men dette er jo såklart på grunn av stor pågang av pasienter, og ikke legenes "skyld". Er alt i alt ekstremt fornøyd!

Flott lege, som har tid til deg og lytter godt

Byttet til henne for noen mnd siden. På denne tiden har hun tatt tak i ting min forrige lege ikke ville sjekke. Hun lytter godt og tar den tiden hun trenger til pasientene sine. Noen ganger kan hun være stresset men det er når hun ligger langt etter skjema. Mener nå det er verdt vente tiden så lange hun bruker tiden fordi pasientene trenger oppfølgingen.

Varm, omtenksom og god lege

Jeg opplever alltid å bli tatt på alvor når jeg kommer til henne. Hun følger meg nå i mitt tredje svangerskap, og jeg opplever henne som genuint interessert når jeg er der - både for min egen del og med de to små.

Den verste legetimen jeg har hatt...

Hun var negativ og lite koselig. Regner med hun hadde en hormonell dårlig dag i tillegg til at hun virket stresset. Faktisk mest lyst til å bytte fastlege.

Veldig bra! Jeg skifter aldri!

Lett å snakke med, tar pasienten på alvor. Profesjonell og seriøs, men med humor og glimt i øyet. Like flink med somatiske og psykiske problemer.

Godt fornøyd pasient !

Inger Marie er en lege som lett setter seg godt inn i problemstillinger. Hun er lyttende og forståelsesfull slik at man blir godt ivaretatt. Hun nøler ikke med å sende deg til
Spesialist. Blir bestandig tatt godt i mot når man kommer på Solli Klinikk.

Verdens beste

Inger Marie er en menneskekjær lege med forståelse og omsorg. Både barna og jeg er veldig glad i henne.

Hyggelig men altfor stresset og dårlig tid.

Hyggelig men altfor stresset og dårlig tid og total uakseptabel ventetid.