Inger Marie Røn

Bylegene
Veiberggata 1 2050 Jessheim
Inger Marie Røn er en av 33 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Inger Marie Røn

Du får ingen bedre lege!

Inger Marie er verdens beste lege! Hun er alltid forståelsesfull og empatisk. Hun opptrer med en slags kjærlig profesjonalitet. Hun snill og god, og alltid ærlig og forklarer godt. Hun tar meg på alvor, og bruker god tid. Hun er rolig og alltid blid :) Jeg føler det trygt å komme til Inger Marie.

Den beste legen jeg har hatt!

Empatisk lege som virkelig tar seg tid til å høre på pasientene. Samtidig veldig effektiv. Henviser videre og tar prøver der det trengs. Man føler seg aldri dum når man lufter en idé til diagnose. Jeg har aldri følt meg så ivaretatt av noen lege hele mitt liv.

Har heller aldri opplevd at hun er særlig forsinket. Veldig hyggelig personale ellers på kontoret. Kan ikke komme på forslag til bedringer her i det hele tatt.

Stor fordel med nettside der man kan bestille time og sende melding til legen.

En av Ullensakers beste leger!

Hjertevarm og så god! Ser deg og tar vare på deg! Følger opp prøver osv. Helt fantastisk lege som anbefales på det varmeste! Så glad jeg har henne som lege!

En handlingens dame!

Hjertevarm og hyggelig lege. Har alltid følt meg tatt på alvor; enten det har vært barna mine eller meg selv som har vært syk. Rask til å henvise videre om hun føler seg usikker. Etter at hun startet Bylegene synes jeg ikke det er lang ventetid, hverken for å få time eller komme inn til timen.

Lyttende og tillitsfull

Hun hører og ser deg. Tar dine problemer på alvor. Henviser videre hvis det er noe hun ikke vet/kan.