Inger Marie Røn

Bylegene

Veiberggata 1 2050 Jessheim
Inger Marie Røn er en av 33 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Inger Marie Røn

En av Ullensakers beste leger!

Hjertevarm og så god! Ser deg og tar vare på deg! Følger opp prøver osv. Helt fantastisk lege som anbefales på det varmeste! Så glad jeg har henne som lege!

En handlingens dame!

Hjertevarm og hyggelig lege. Har alltid følt meg tatt på alvor; enten det har vært barna mine eller meg selv som har vært syk. Rask til å henvise videre om hun føler seg usikker. Etter at hun startet Bylegene synes jeg ikke det er lang ventetid, hverken for å få time eller komme inn til timen.

Lyttende og tillitsfull

Hun hører og ser deg. Tar dine problemer på alvor. Henviser videre hvis det er noe hun ikke vet/kan.

Endelig en lege jeg er fornøyd med

Etter å ha hatt en del forskjellige fastleger de siste årene, byttet jeg til Røn i fjor. Føler endelig jeg har en fastlege som tar pasienten seriøst og faktisk lytter. Er empatisk og virker som hun tar både fysisk og psykisk helse seriøst. Fikk time med en gang da jeg trengte konsultasjon for å fornye en resept. I den første ordentlige legetimen var hun effektiv samtidig som hun virket empatisk og tilstede.

Det er ofte vanskelig å komme i kontakt med legesenteret på telefon, men dette er jo såklart på grunn av stor pågang av pasienter, og ikke legenes "skyld". Er alt i alt ekstremt fornøyd!

Flott lege, som har tid til deg og lytter godt

Byttet til henne for noen mnd siden. På denne tiden har hun tatt tak i ting min forrige lege ikke ville sjekke. Hun lytter godt og tar den tiden hun trenger til pasientene sine. Noen ganger kan hun være stresset men det er når hun ligger langt etter skjema. Mener nå det er verdt vente tiden så lange hun bruker tiden fordi pasientene trenger oppfølgingen.