Inger Marie Røn

Autorisasjon (2001)

Inger Marie Røn er en av 10 fastleger i Nord-Aurdal

Siste vurderinger av Inger Marie Røn

Dyktig

Super hyggelig dame å komme til når man må en tur til legen. Behjelpelig med uansett hva det måtte være, og tar pasienten på alvor. Blir aldri sendt hjem uten at hun har sjekket grundig hva det kan være. Hun hører også alltid på hva en har å si.

En lege man ikke gir slipp på!

Lyttende, empatisk og kunnskapsrik! Profesjonell og hyggelig og henviser videre om det trengs. Bryr deg om pasientene. En lege man ikke gir slipp på når man først har funnet henne!

Hjertevarm og dyktig!

Hun er den beste fastlegen jeg har hatt noen gang... hun tar ting på alvor og hører på hva du har å si, og henviser videre på ting hun er usikker på!

Grunndig og løsningsorientert

Jeg har vært pasient hos Dr. Røn i et par år nå, etter en del dårlige erfaringer med tidligere fastleger. Hun er utrolig dyktig, hører på pasienten og jeg føler meg endelig tatt på alvor. Hun fant løsninger til helseproblemer for min datter, hvor andre leger kun sa "det vil nok gå av seg selv". Eneste nedsiden er at hun er meget opptatt hele tiden, men må si at jeg fikk alltid komme inn med en gang hvis det var hastetime.

Omsorgsfull og dyktig lege

Kjempefin lege! Man føler seg alltid velkommen og godt ivaretatt på hennes kontor. Hun har medfølelse, er omsorgsfull og dyktig i jobben hun gjør. Uansett hva det måtte være finner hun alltid en løsning og undersøker nøye før hun trekker en konklusjon.