Anita Merete Orvik

Eid Legekontor/Selje legekontor 6770 Nordfjordeid
Anita Merete Orvik er en av 12 fastleger i Stad

Siste vurderinger av Anita Merete Orvik

Åpen og omsorgsfull

Flink å lytte, tar seg god tid og tar meg på alvor. Har hatt henne som fastlege i 18 år og føler meg veldig ivaretatt

Utruleg dårleg

Tar ikkje alvorlege problemar seriøst. Dårleg konsultasjon. Lite kunnskap. Avvisande. Alt i alt dårleg. Ville ikkje anbefalt vidare til nokon

Veldig usympatisk

Hun tar seg tid til å høre på pasienten i starten av timen, men har en ovenfra-ned-holdning som raskt kommer frem, og hun fremstår ekstremt usympatisk. Har ikke fått hjelp til det jeg trengte hos henne, og har heller ikke følt meg komfortabel i pasientstolen der. Dette er ikke slik et lege/pasientforhold skal være.

Dårlige erfaringer

Legen viser lite forståelse og empati for pasientens situasjon. Har opplevd at legen gjentatte ganger bagatelliserer problemer og ikke tar pasienten på alvor. Sitter generelt igjen med en følelse av å være lite verdt etter en time.

Dårlig

Lite imøtekommende, virker som hun har mer peiling på ditt privatliv enn du selv har og gjør sine egne vurderinger av dette uten noe mer diskusjon. Føler seg rett og slett lite verdt i ett møte med denne legen. Mitt inntrykk av denne legen er dårlig og det er absolutt ikke slik det skal være.