Kenneth Sagedal

Sandvika Legesenter

Engervannsveien 29 1337 Sandvika
Kenneth Sagedal er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Kenneth Sagedal

Veldig flink og trygg lege

God på faget sitt, og jeg er aldri i tvil om at han ikke vet hva han snakker om. Får alltid klar beskjed om hva som er galt uten rom for tvil. Flink til å forklare hva som er galt og hvorfor på et nivå så jeg som ufaglært forsår hva han snakker om.

En fremragende fastlege

Opplever Sagedal som meget empatisk og faglig grundig. Ham møter deg godt forberedt og fatter lynraskt poenget. Han er effektiv. Kan virke en smule stresset, som alle mennesker, men tar seg meget raskt og vennlig inn. Det er utrolig betryggende å ha en så dyktig og flott fastlege.

Man skal lete lenge etter en så dyktig lege

Doktor Sagedal må være den beste fastlegen i Norges land. Man skal lette lenge etter en lege som er så menneskelig, engasjert og profesjonell som han. Jeg gruer meg allerede til han går av med pensjon.

Gode vurderinger, forklarer også bra!

En slik lege liker jeg, han forteller meg hva som skjer med kroppen og hvordan jeg best kan takle det.

Tar deg på alvor

Beste legen ! Har gått hos han i mange år, nå hele familien. Han lytter og tar deg på alvor. Henviser videre og søker kompetanse. Blid og imøtekommende. Sekretærene er også veldig hyggelig og hjelpsomme. Time på dagen.