Kenneth Sagedal

• Allmennmedisin
  • Samfunnsmedisin

1992

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Sandvika Legesenter
Engervannsveien 29 1337 Sandvika
Tlf: 67 80 86 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kenneth Sagedal er en av 105 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Kenneth Sagedal

En av de beste.

Engasjert, morsom, kunnskapsrik, lærevillig og empatisk. Han er en lege som virkelig tar seg tid og vil finne ut av hvordan han best mulig kan hjelpe deg. Er han usikker, sier han i fra og undersøker for å finne ut.

Jeg savner han som fastlege og de som får han er heldige! Om jeg hadde bodd i Oslo/Akershus hadde jeg aldri byttet fastlege.

Du trenger aldri grue deg til å dra til Dr. Sagedal. Takk for alle fine årene.

Veldig flink og trygg lege

God på faget sitt, og jeg er aldri i tvil om at han ikke vet hva han snakker om. Får alltid klar beskjed om hva som er galt uten rom for tvil. Flink til å forklare hva som er galt og hvorfor på et nivå så jeg som ufaglært forsår hva han snakker om.

En fremragende fastlege

Opplever Sagedal som meget empatisk og faglig grundig. Ham møter deg godt forberedt og fatter lynraskt poenget. Han er effektiv. Kan virke en smule stresset, som alle mennesker, men tar seg meget raskt og vennlig inn. Det er utrolig betryggende å ha en så dyktig og flott fastlege.

Man skal lete lenge etter en så dyktig lege

Doktor Sagedal må være den beste fastlegen i Norges land. Man skal lette lenge etter en lege som er så menneskelig, engasjert og profesjonell som han. Jeg gruer meg allerede til han går av med pensjon.

Gode vurderinger, forklarer også bra!

En slik lege liker jeg, han forteller meg hva som skjer med kroppen og hvordan jeg best kan takle det.

Tar deg på alvor

Beste legen ! Har gått hos han i mange år, nå hele familien. Han lytter og tar deg på alvor. Henviser videre og søker kompetanse. Blid og imøtekommende. Sekretærene er også veldig hyggelig og hjelpsomme. Time på dagen.

Utrolig dyktig fastlege

Kenneth Sagedal er en fastlege som tar deg på alvor, gjør heller for mange undersøkelser enn for få, gir god informasjon og er godt foreberedt til legetimen. Han gir pasientene en god og trygg legeopplevelse. Anbefales på det sterkeste!

Dyktig og profesjonell lege

Før vi går over i det nye året vil jeg gjerne takke Dr. Kenneth Sagedal for
en særdeles tilfredsstillende og profesjonell behandling og oppfølging da jeg var syk i året som gikk.
Takket være Dr. Sagedal begynner jeg nå å takle livet mitt på nytt.
Med vennlig hilsen,
Takknemlig og fornøyd kvinnelig pasient

Den beste legen jeg har hatt

Ærlig, punktlig, hyggelig.. Bedre kan han ikke bli :)

En faglig dyktig lege med gode sosiale egenskaper.

Har hatt Sagedal som fastlege i mange år.

Må bemerke hans punktlighet og evne til å "ta poenget" raskt. Har stor faglig tyngde gjennom å være spesialist både i allmennmedisin og samfunnsmedisin. Benytter konsultasjonen til å ta prøver, også for å avdekke en generell helsetilstand og "føre var".

En trygghet for hele familien å ha en så dyktig fastlege.

Familievennlig

Sagedal er en helt fantastisk fastlege! Jeg og hele familien min benytter meg av han, og han husker alltid meg og spør om de andre når jeg kommer. Er der dog ganske ofte, men det er imponerende hva han husker!! Effektiv og god, får nesten alltid time på dagen og er lett å snakke med i telefon om det skulle være nødvendig. Har anbefalt han til venner av meg, de er også meget fornøyde!

Meget dykig lege som lytter, gir råd og tar gode avgjørelser!

Har de siste årene hatt behov for hjelp av legen til både mine barn og meg selv.
Jeg blir alltid tatt godt i mot selv på de travleste dagene.
Sagedal fremstår som metodisk i å stille diagnoser og hører alltid på hva mine barn eller jeg sier. Han forklarer ofte hva han mener og viser til både plansjer og modeller for å forklare symptomer og behandlingsform.
Han har også satt sprøyter på meg - og det er vel eneste gang at jeg faktisk ikke har kjent ubehag!
Familien er veldig godt fornøyd med vår fastlege.

Rotete, skråsikker og hardhendt

Sagedal var min fastlege for noen år tilbake. Jeg opplevde ham som hyggelig og engasjert, men det veide ikke opp for de negative opplevelsene. Glad jeg byttet lege.

Helt topp.

Kenneth er en dyktig og engasjert lege. Han forklarer, og gjør pasienten bevisst på "tilstanden".

Han er så bastant

Flink lege, men veldig bastant. Nekter å høre på hva jeg mener, og er veldig låst på det han mener er riktig. Noen ganger er han hyggelig, andre ganger veldig stressa og virker nesten litt sur.

Fantastisk lege!

Får time på dagen til både meg og barna. Tar gjerne flere familimedlemmer på en gang. Søker råd andre steder hvis han ikke vet svaret. Lytter. Alt i alt en fantastisk god fastlege.

Serviceinnstilt

Har hatt han som fastlege i flere år. Var ute av lista en periode da jeg bodde på en annen kant av landet. Byttet tilbake så fort jeg flyttet og kunne ikke vært mer fornøyd med min lege. Fantastisk service gjennom telefon og ved oppmøte. Utrolig god oppfølging gjennom mitt svangerskap og ellers. Løsningsorientert, effektiv og tar seg god tid til å forklare.

Veldig flink lege

Blir alltid tatt på alvor og han tar alltid prøver. Trivelig også.

Lyttende og kunnskapsrik

Fantastisk fastlege å ha til barna. Rask respons og god service. Har benyttet tjenestene lite selv.

Hyggelig, men ofte mangel på forståelse og kommunikasjon

Han har liten forståelse for pasienter med psykisk problematikk over tid.
Han besitter ofte lite med svar, og sender deg for det meste videre.
Han kan virke som er mer opptatt av å fortelle om fakta han besitter, i stedet for å lytte og kommunisere med pasienten.
Han er hyggelig og blid.
Han er ikke spesielt god på å sette sprøyter.