Kenneth Sagedal

• Allmennmedisin
  • Samfunnsmedisin

Autorisasjon (1992)

Sandvika Legesenter Telefonnummer67 80 86 5067 80 86 ...
Engervannsveien 29 1337 Sandvika
Kenneth Sagedal er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Kenneth Sagedal

Super fastlege

Kenneth er en kunnskapsrik og medmenneskelig fastlege. Han leser situasjoner raskt og er veldig god på å tilpasse informasjonen til pasienten. Han er også trygg nok på sin rolle til å kunne spille på lag med pasienter. Anbefaler han på det sterkeste, og gruer meg til den dagen han pensjonerer seg.

Vennlig, kunnskapsrik og omsorgsfull

Familiens lege i over 30 år. Flink og støttende. Virker oppdatert på det meste. I tillegg holder oppsatt timeplan. Veldig fornøyd.

Trygg, hyggelig og kunnskapsrik

Trygg, hyggelig, omsorgsfull og kunnskapsrik lege. Setter seg godt i pasientens situasjon. Gir nødvendig informasjon og god forklaring som gjør det mulig for pasienten å få innsikt i sin helsetilstand, oppleve å bli ivaretatt og medvirke ved valg av helsehjelp.

Vurderingen er basert på erfaringer i forbindelse med drop-in timer ved akutt sykdom.

Trygg og snill

Har vært fastlege for hele min familie gjennom hele min barndom. Husker alltid detaljer om meg og min familie og er genuint interessert i sine pasienter.

Faglig dyktig og varm.

Vanskelig pandemi

Korona har vært en utfordrende periode for alle, og ikke minst fastleger. Men det er dessverre allikevel slik at pasienter har behov for helsehjelp. Dette har ikke vært tilfredsstillende under pandemien, og med store negative konsekvenser. Med manglende tilgjengelighet og tid, så blir komunikasjonen uegnet. Dessverre. Forhåpentligvis vil det bedres igjen.