Kenneth Sagedal

Sandvika Legesenter

• Allmennmedisin
  • Samfunnsmedisin

Autorisasjon (1992)

Sandvika Legesenter Telefonnummer67 80 86 5067 80 86 ...
Engervannsveien 29 1337 Sandvika
Kenneth Sagedal er en av 119 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Kenneth Sagedal

Trygg og snill

Har vært fastlege for hele min familie gjennom hele min barndom. Husker alltid detaljer om meg og min familie og er genuint interessert i sine pasienter.

Faglig dyktig og varm.

Vanskelig pandemi

Korona har vært en utfordrende periode for alle, og ikke minst fastleger. Men det er dessverre allikevel slik at pasienter har behov for helsehjelp. Dette har ikke vært tilfredsstillende under pandemien, og med store negative konsekvenser. Med manglende tilgjengelighet og tid, så blir komunikasjonen uegnet. Dessverre. Forhåpentligvis vil det bedres igjen.

Trygg og kunnskapsrik

En lege som alltid har tid. Han har kunnskap om det meste men vegrer seg ikke for å søke hjelp andre steder. Rett og slett en lege som hele familien føler seg ivaretatt av.

En fantastisk dyktig lege

Kenneth Sagedal er en veldig dyktig lege og et supert medmenneske. Han har alltid tatt god tid til meg og virket veldig profesjonell. Han er positiv, støttende og er veldig kunnskapsrik.

Tilbakemelding

Jeg vil takke spesiell til vår fast lege Keneth Sagedal, for at han alltid har tatt vare på hele familien min og spesielt i den vanskelige tiden.🙏
Hilsen,