Kenneth Sagedal

Sandvika Legesenter

• Allmennmedisin
  • Samfunnsmedisin

1992

Sandvika Legesenter Telefonnummer67 80 86 5067 80 86 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Engervannsveien 29 1337 Sandvika
Kenneth Sagedal er en av 109 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Kenneth Sagedal

Dyktig med empati.

Han tar deg på alvor, flott og kunnskapsrik lege. Det er sjeldent lenge å vente, hverken på venterommet eller på telefon. Parkering utenfor.

Trygg og kunnskapsrik

Dr Sagedal er den beste fastlegen jeg har hatt.Til tross for at jeg har flyttet ut av Bærum bruker jeg han forsatt.Han er det jeg vil kalle et medmenneske samt at han er faglig dyktig.Flink til å forklare og ta deg på alvor.Jeg går alltid ut av kontoret hans med litt lysere syn på livet.

En av de beste.

Engasjert, morsom, kunnskapsrik, lærevillig og empatisk. Han er en lege som virkelig tar seg tid og vil finne ut av hvordan han best mulig kan hjelpe deg. Er han usikker, sier han i fra og undersøker for å finne ut.

Jeg savner han som fastlege og de som får han er heldige! Om jeg hadde bodd i Oslo/Akershus hadde jeg aldri byttet fastlege.

Du trenger aldri grue deg til å dra til Dr. Sagedal. Takk for alle fine årene.

Veldig flink og trygg lege

God på faget sitt, og jeg er aldri i tvil om at han ikke vet hva han snakker om. Får alltid klar beskjed om hva som er galt uten rom for tvil. Flink til å forklare hva som er galt og hvorfor på et nivå så jeg som ufaglært forsår hva han snakker om.

En fremragende fastlege

Opplever Sagedal som meget empatisk og faglig grundig. Ham møter deg godt forberedt og fatter lynraskt poenget. Han er effektiv. Kan virke en smule stresset, som alle mennesker, men tar seg meget raskt og vennlig inn. Det er utrolig betryggende å ha en så dyktig og flott fastlege.