Daniel Tekle

Autorisasjon (2008)

Gjøvik Legesenter Telefonnummer61 14 05 0061 14 05 ...
Fahlstrøms Plass 1 2815 Gjøvik
Daniel Tekle er en av 25 fastleger i Gjøvik

Siste vurderinger av Daniel Tekle

Klok og lyttende

Har bare godt å si om Tekle. Grundig, forklarende og lyttende. Jeg kjenner meg ivaretatt og har fått all hjelp jeg trenger og kloke råd.

Lavt kunnskapsnivå.

Får tildelt 5 minutter hos ham, etter en time eller så venting. Glømmer å rekvirere til spesialister. Føler jeg selv må stille diagnose og foreslå behandling!

Overlegen og avblåsende

Har ikke ord, men får prøve.
Han kaster bort så mye tid som mulig hver eneste gang så han får kasta meg ut før jeg rekker å ta opp det jeg er der for å ta opp. Han ber meg komme tilbake for å sjekke opp spesifike ting han tydeligvis ikke fikk gjordt når jeg var der til og starte med kun for å få beskjed at han ikke har utstyret til å gjøre det nå heller. om jeg først er heldig nok til å få tatt opp noe i det hele tatt, selv om det er ett spørsmål han bruker 10 sekunder til å svare på, får jeg beskjed om at timen er ferdig og at jeg bare har retten til å ta opp en ting per time.
Attpåtil påminner han meg unødig på min dårlige helse helt uten grunn eller kontekst og hallo liksom, hvorfor tror du jeg er her?

Elendig Lege

Snakket over meg flere ganger, ønsket at jeg skulle komme tilbake en annen gang for flere ting??? Aldri vært borti dette, Sagatunet Legesenter sine VIKARLEGER tillater flere ting under hver time. Ville ikke gjøre det som er hans faktiske jobb!!

Lytter ikke

Legen roter utrolig mye. Bedrevitende.
Lytter ikke til problemet. Krangler.
Pasient er ikke i fokus. Vil aldri bruke igjen.