Gjøvik Legesenter

Fahlstrøms Plass 1 2815 Gjøvik

Siste vurderinger av behandlere ved Gjøvik Legesenter

Verden beste lege!

Lege: Ole Petter Weldingh Skrevet

Kunne aldri fått noe bedre lege, så snill, forståelsesfull og hjelpsom! Håper virkelig han kommer tilbake.

Flink, lyttende lege.

Lege: Daniel Tekle Skrevet

Var litt skeptisk til denne legen, da det er litt delte meninger om han her. Men ble positivt overrasket. Han lytter, uten å sitte med pc’n samtidig som mange andre leger gjør. Han er grundig, og følger opp veldig godt. I tillegg er han veldig vennlig å snill. Føler virkelig at han bryr seg om meg som pasient. Noen har sagt negativt om han i forhold til språkkunnskaper. Men så lenge man snakker tydelig, er ikke det ett problem. Og han spør til han skjønner hva du mener. Så tar du seg tid til det, så får de en lege som er dyktig i sitt felt!

Veldig flink!

Lege: Tom Henning Thune Skrevet

En meget flink lege som tar seg tid og lytter til pasienten. Jeg har hatt han siden han kom til Gjøvik og er meget fornøyd. Har vært hos han for flere utfordringer og det har aldri være noe problem å gå til han.

Helt fantastisk lege!

Lege: Stein Roger Ødegården Skrevet

En meget hyggelig og flink fastlege som hører og ser deg. Han er også morsom og tillitsvekkende. Har hjulpet meg gjennom en vanskelig periode,og virkelig inspirert meg. Anbefales varmt.

En fantastisk lege

Lege: Tom Henning Thune Skrevet

Han er uten tvil den beste legen jeg har hatt. Er flink til å lytte og tar seg tid. Føler aldri at det er noe hastverk og jeg føler meg trygg og ivaretatt. Har ingenting vondt å si om han.