Thomas Vingen Vedeld

Bøen 5 6770 Nordfjordeid
Thomas Vingen Vedeld er en av 7 fastleger i Eid

Siste vurderinger av Thomas Vingen Vedeld

Fastlege nummer 1!

Å finne en fastlege som alltid stiller opp, som lytter og forstår og bestandig kommer med gode råd samt en god dose med humor. Legger alltid tilrette for god behandling og oppfølging. De fleste fastleger har noe å lære av ham hvordan man skal møte pasienten og skape en trygg og god relasjon. At han har fult opp med pasienter er vel en bekreftelse i seg selv.

Takk!!!

Han har ikke vært fastlegen min, men jeg har vært innom han noen ganger når jeg hadde skadet meg selv og trengte å sy. Jeg ble møtt med forståelse, en mann som forsøkte å skape ro og tillit. De gangene jeg hadde behov for ro og bare få ligge i fred mens han jobbet fikk jeg det, andre ganger hadde jeg behov for å få tanker over på andre ting og han pratet både med meg og sykepleier som var med. Tusen takk for fine møter som har gitt meg tro på at det finnes leger der ute som behandler selvskadere med respekt og forståelse!!

*Klapp klapp*! Kjempe fornøyd

Veldig flink lege. Forståelsesfull og viser innsikt til situasjonen man er i.
Han er god på å kommunisere, og man føler seg ikkje til bry eller som en byrde, som eg har opplevd hos forskjellige andre leger. God kommunikasjon gjør situasjonen enklere, og ikkje så vanskelig å snakke om.

Alt i alt, en flink og god lege!

Beste legen jeg har hatt

Han har innsikt.
Han lytter.
Han viser at han er genuint interessert i meg som pasient.
Han er flink til å forklare ting på en måte som gjør at jeg forstår hva han prøver å få sagt.

Den mest omtenksame legen du kan ynskje deg!

Dei siste åra har han vore fastlegen min og eg vil ikkje ha nokon annan. Han passar godt på meg og det er poenget!