Runar Bratli

Tlf: 71 20 32 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Runar Bratli er en av 27 fastleger i Molde

Siste vurderinger av Runar Bratli

Tillitsvekkende, lyttende og dyktig

Veldig flink lege som tar deg på alvor, har tid til å lytte og er veldig forståelsesfull på alle plan. Dyktig og profesjonell, samtidig som han har en lun og humoristisk tone som gjør at du føler deg trygg og ivaretatt.
Får alltid time på dagen og blir sendt videre hvis det er behov, ellers god oppfølging. Tar seg god tid.

Flink og klok

Han har vært fastlegen min i snart 20 år. Veldig fornøyd med service og oppfølgning. Beste legen i byen etter det jeg har hørt av andre også.

Kunne ikke vært bedre

Har vært min lege i nesten ti år og jeg er svært fornøyd. Her får du time på dagen, ikke lenge å sitte på venterommet og når du først er kommet inn på legekontoret tar han seg god tid til både å lytte og fortelle deg det du trenger å vite om det som plager deg. Føler jeg blir hørt og vil absolutt anbefale ham som fastlege.

Ingen hjelp å få

Ringe aldri til avtalte telefonmøter.
Skriver ikke ut resepter som han har sagt han skal gjøre.
Uinteressert og avvikende.
Blir veldig dårlig behandlet, og null service.
Holder ikke det han har sagt.
Tips: bytt fastlege!

En utrolig dyktig lege.

Dr. Runar Bratli er en som skaper tilit, tar seg tid til å lytte og er ikke redd for å sende fra seg pasienter til spesialister. Stoler 100% på at vi får den hjelpen vi trenger.

Trivelig og flink

Har hatt Runar som fastlege gjennom 15 år nå, og har alltid blitt tatt på alvor av han. Han har ikke nølt med å henvise til spesialist om nødvendig, og han er trivelig og enkel å prate med.

Av og til kan det virke som han har et litt travelt program, men det har ikke gått på bekostning av meg som pasient.

Yndlings Runar(en) min :)

Virkelig en lege jeg kan stole på og som tar meg på alvor.

Føler meg 100 % trygg

Får alltid den tiden jeg trenger ved hver konsultasjon. Nøler ikke med å be om spesialistvurdering. Har en varm, lun og humoristisk tone med sine pasienter, der en kjenner en kan senke skuldrene. Har aldri vurdert å skifte lege.

Dyktig, men kan ha hastverk.

Runar er tillitsvekkende og kunnskapsrik, men jeg har ved flere anledninger følt at han har hastverk pga stor pågang av pasienter på venteværelset.

Meget bra!

Tar pasientene alvorlig men har samtidig en ledig, fin og humoristisk tone i konsultasjonene. Gruer seg ikke til å gå til denne legen!

Alltid blid og lyttende

Dr Brattli er alltid blid og lyttende. Han følger godt opp og gir gode råd.

Ofrer seg for pasientene

Runar er en oppofrende lege som stiller opp for pasientene sine sent og tidlig. Det største problemet er at dette går ut over hans muligheter å vokte buret for Meek IL's lovende fotballspillere i 5. divisjon Nordmøre og Romsdal.

Tilgjengelig

Du får god hjelp når du trenger det.Når jeg sender en sms om legekonsultasjon en kveld. Får jeg alltid time innen lunsj neste dag.