Runar Bratli

Legekontoret Fem Faste AS

1993

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Legekontoret Fem Faste AS
Verftsgata 10 6416 Molde
Runar Bratli er en av 28 fastleger i Molde

Siste vurderinger av Runar Bratli

Seriøs

Alltid topp behandling, og blir alltid tatt på alvor, meget fornøyd. Blir aldri sendt ut før en kommer med en løsning, eller hvordan finne ut av problemet. Flink til å henvise til rette plasser hvis det er nødvendig.

Flink og imøtekommende

Har vært min lege i 19 år, og vil ikke bytte for alt i verden! Han var den eneste legen som tok meg på alvor når jeg ble syk (var innom 4 stk før jeg "fant" han).
Har alltid tid til å høre på deg og undersøke deg skikkelig. Rolig, lun humor og veldig dyktig!

Trygghet,rolig og kommuniserende

Som i overskriften. Rolig og kommuniserende.er lyttende og konstruktiv.kunne ikke ønsket meg bedre fastlege.

Tillitsvekkende, lyttende og dyktig

Veldig flink lege som tar deg på alvor, har tid til å lytte og er veldig forståelsesfull på alle plan. Dyktig og profesjonell, samtidig som han har en lun og humoristisk tone som gjør at du føler deg trygg og ivaretatt.
Får alltid time på dagen og blir sendt videre hvis det er behov, ellers god oppfølging. Tar seg god tid.

Flink og klok

Han har vært fastlegen min i snart 20 år. Veldig fornøyd med service og oppfølgning. Beste legen i byen etter det jeg har hørt av andre også.