Runar Bratli

Verftsgata 10 6416 Molde
Runar Bratli er en av 28 fastleger i Molde

Siste vurderinger av Runar Bratli

Flink og imøtekommende

Har vært min lege i 19 år, og vil ikke bytte for alt i verden! Han var den eneste legen som tok meg på alvor når jeg ble syk (var innom 4 stk før jeg "fant" han).
Har alltid tid til å høre på deg og undersøke deg skikkelig. Rolig, lun humor og veldig dyktig!

Trygghet,rolig og kommuniserende

Som i overskriften. Rolig og kommuniserende.er lyttende og konstruktiv.kunne ikke ønsket meg bedre fastlege.

Tillitsvekkende, lyttende og dyktig

Veldig flink lege som tar deg på alvor, har tid til å lytte og er veldig forståelsesfull på alle plan. Dyktig og profesjonell, samtidig som han har en lun og humoristisk tone som gjør at du føler deg trygg og ivaretatt.
Får alltid time på dagen og blir sendt videre hvis det er behov, ellers god oppfølging. Tar seg god tid.

Flink og klok

Han har vært fastlegen min i snart 20 år. Veldig fornøyd med service og oppfølgning. Beste legen i byen etter det jeg har hørt av andre også.

Kunne ikke vært bedre

Har vært min lege i nesten ti år og jeg er svært fornøyd. Her får du time på dagen, ikke lenge å sitte på venterommet og når du først er kommet inn på legekontoret tar han seg god tid til både å lytte og fortelle deg det du trenger å vite om det som plager deg. Føler jeg blir hørt og vil absolutt anbefale ham som fastlege.