Per Olav Brautaset

Volda Legesenter

Stormyra 6 6100 Volda
Per Olav Brautaset er en av 9 fastleger i Volda

Siste vurderinger av Per Olav Brautaset

Hyggelig, men tafatt og skeptisk

Ting tar tid. Hyggelig, men har sjeldan blitt tatt på alvor. Som regel skeptisk til mine mistanker. Bytta fastlege etter at eg gjentatte ganger var hos legevakta, då forstod eg at eit legebesøk faktisk kan vere hyggelig, og at det gir resultat!

Beste fastlegen jeg har hatt.

Tar tak i ting hurtig og får ting til å skje.Det som en tidligere fastlege hadde brukt 3 måneder på å ordne,ordnet seg på dagen hos denne legen her.

Eg er takknemlig for å ha ein så grei og flink fastlege

Dr. Brautaset har vore min lege sidan 1998. Han viser respekt for pasienten, er hyggeleg, folkeleg og professjonell. Han er lett å kommunisere med, lyttar interessert til det eg seier, forklarar når det er noko eg vil vite nærare om og henviser meg vidare når eg har bruk for sjukehus- eller spesialist-tenester. Sjølv om det kan gå nokre minutt over tida før eg kjem inn til den avtalte timen, er han aldri stressa, men roleg og trygg.

Lite velkommen :(

Eg har hatt Brautaset som lege i store delar av livet mitt, og har også store delar av livet vært missfornøygd med respons og behandling som eg har fått! Det er skjeldan eg har hatt ein god følelse når eg har forlatt legekontoret, og føler verken at eg har blitt høyrd eller at han tek mine bekymringar og tankar seriøst. Legen har blant anna tatt private telefonsamtalar midt i timen, møtt uopplagt, blitt møtt med openlyst gjeisping og generell lite interesse for meg som pasient.
Som pasient har eg ikkje følt meg spessielt velkommen og har stortsett unngått å bruke lege.

OK men...

Grei og pos. men manglande respons. Bør ta tid til tilbakemelding ved konsultasjon.