Bjørn Einar Schultzen

Tlf: 64 84 70 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Bjørn Einar Schultzen er en av 41 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Bjørn Einar Schultzen

knall god lege

tar seg tid til og lytte, og prøver å finne en løsning.... god humor.... eneste som trekker ned er at det tar for lang tid å få kontakt på telefonen.. og kontordamene er av og til litt kvasse

Til tider lite forståelsesfull

Han har en tendens til å latterliggjøre en bekymring om han mener det er en bagatell og sånn skal det ikke være. Man drar ikke til legen for moro skyld, men fordi man har et reel bekymring, og da er det legen sin jobb å berolige deg, ikke le av deg! Jeg blir ikke alltid tatt på alvor og føler meg ofte dum når jeg går ut derfra, og dette har gjort at jeg har blitt "redd" for å ta opp ting med han. Har hatt gode opplevelser med han også, men etter gjentatte episoder med det overnevnte de siste årene er jeg klar for å bytte etter 10 år med han som fastlege.

Superbra lege

Veldig bra lege, anbefales. Flink til å følge opp med tilbakemeldinger på prøvesvar osv. Lett å kommunisere med. Men det tar et par uker å få en time. Jeg er i full jobb men må følge opp en sykdom med blodprøver osv. Sekretærene har litt for mye å gjøre og siden man ikke kan bestille time for lab-prøver, men bare må ta seg fri og møte opp, kan man føle seg uvelkommen når de har litt for mye å gjøre og bryskt kommuniserer dette. Har gått derfra med tårer i øynene en gang fordi det var så ubehagelig, men stort sett går det greit.

Meget, meget god lege

Bjørn E. er en bra lege, er ikke redd for å presisere at en spade for en spade. Har knallbra humor, snur seg lite mot PCen, nesten aldri forsinka. Han funker for meg.

God opplevelse

Kun 5 min forsinket, satt ikke med nesen i PC, lyttet, kommenterte og smilte.

Hva er feil med ham?

Bjørn Einar har hjulpet meg ut av mye. Har full tillit til ham, han lytter til hva du har å si!

En særdeles dyktig og ikke minst sympatisk lege

Har hatt Schultzen som lege siden jeg var ungdom, og han har alltid vært en støtte hvis jeg har trengt det. Lett å prate med, og ikke minst en som bryr seg. Det eneste som trekker ned er noen av kontordamene; som innimellom kan oppfattes som litt sure og irriterte...

Hyggelig og humoristisk

Schultzen tar seg tid både til deg og til en spøk. Man får absolutt en følelse av at han både er kunnskapsrik og erfaren. Akkurat slik leger skal være i mine øyne. Kronisk forsinket, men det er fordi han tar seg tid til pasientene så det er verd å vente på.

En god og seriøs lege.

Han er en god lege, og man føler at man blir tatt på alvor. Han har hjulpet meg på en god og profesjonell måte, og han hørte på hva jeg hadde å si i motsetning til andre fastleger jeg har hatt.

Absolutt ingen problemer med han, unntatt at det var vanskelig å få time hos han. Det tok lang tid å få svar på kontoret, og enkelte av fruene som tok telefonen kunne virke litt "bryske" til tider. Dette trekker litt ned, selv om legen fortjener full pott.

Trygg

Den beste fastlegen jeg noensinne har hatt. Lytter, tar meg på alvor og finner løsninger. Dessverre tar det oftes ukesvis å få time.

Bra mann!

Dette er en lege som lytter til det du sier og som tar seg tid til deg. Han har vært støttende i en periode av livet der min helse var svekket.

Du forlater legekontoret med en følelse av å ha blitt tatt på alvor.
Humor har han også!

Den dårligeste legen jeg har hatt

Gir ikke nok tid.
Tar ikke pasienter på alvor.
Tar lang tid til å komme i kontakt med legen.
Reseptsjon tar altfor lang tid til å svare på telefon.

Dyktig lege

Gjør det han skal og han gjør det bra. Ikke bare lytter men hører også hva som blir sagt. +++