Bjørn Einar Schultzen

Autorisasjon (1985)

Bjørn Einar Schultzen er en av 77 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Bjørn Einar Schultzen

Veldig bra

Veldig fornøyd med Bjørn Einar Schultzen.
Han er flink å følge meg opp og sender meg videre hvis han er i tvil.

knall god lege

tar seg tid til og lytte, og prøver å finne en løsning.... god humor.... eneste som trekker ned er at det tar for lang tid å få kontakt på telefonen.. og kontordamene er av og til litt kvasse

Til tider lite forståelsesfull

Han har en tendens til å latterliggjøre en bekymring om han mener det er en bagatell og sånn skal det ikke være. Man drar ikke til legen for moro skyld, men fordi man har et reel bekymring, og da er det legen sin jobb å berolige deg, ikke le av deg! Jeg blir ikke alltid tatt på alvor og føler meg ofte dum når jeg går ut derfra, og dette har gjort at jeg har blitt "redd" for å ta opp ting med han. Har hatt gode opplevelser med han også, men etter gjentatte episoder med det overnevnte de siste årene er jeg klar for å bytte etter 10 år med han som fastlege.

Superbra lege

Veldig bra lege, anbefales. Flink til å følge opp med tilbakemeldinger på prøvesvar osv. Lett å kommunisere med. Men det tar et par uker å få en time. Jeg er i full jobb men må følge opp en sykdom med blodprøver osv. Sekretærene har litt for mye å gjøre og siden man ikke kan bestille time for lab-prøver, men bare må ta seg fri og møte opp, kan man føle seg uvelkommen når de har litt for mye å gjøre og bryskt kommuniserer dette. Har gått derfra med tårer i øynene en gang fordi det var så ubehagelig, men stort sett går det greit.

Meget, meget god lege

Bjørn E. er en bra lege, er ikke redd for å presisere at en spade for en spade. Har knallbra humor, snur seg lite mot PCen, nesten aldri forsinka. Han funker for meg.