Michael Flindt Dahl

Autorisasjon (1994)

Michael Flindt Dahl er en av 11 fastleger i Ulstein

Siste vurderinger av Michael Flindt Dahl

Trygg og dyktig lege.

Har vært hos Michael flere ganger når han har vært legevaktslege på legesenteret. Har vært hos han flest ganger i forbindelse med syke barn. Han er flink med barna, grundig i sine undersøkelser, har gang på gang vist seg at behandlingen og hans råd hjelper. Liker veldig godt at han har en plan om behandlingen ikke virker, for eksempel har han sagt: «Er ikke din datter bedre innen onsdag, så tar du kontakt med meg igjen»
Dette gir meg som forelder en god trygghet. Tommel opp!

Flink, trygg, hyggelig

Dr Dahl er en framifrå lege som har vært min fastlege i 30 år. Det er ikke alle tiden og i alle tilfeller vi er enige men han er der for meg og stiller opp alltid. Kunne ikke tenkt meg noen andre en han som min lege. Trygg, kunnskapsrik, vennlig, Og ikke minst, han har pasienten (meg) i fokus alltid. Kan være litt rask i konklusjonene men det er ikke noe problem å snakke med han om dette og han tar som regel hensyn til det du forklarer. Er der ting vi ikke blir enige om er det selvsagt han som "vinner".

Dårlig lege

Da det nesten ikke er lov å skrive noen ting uten at det blir sensurert på denne siden, så vil jeg bare si at jeg ikke kan anbefale denne legen til noen. Kun dårlige erfaringer!

Trygg, kunnskapsrik og videresender raskt når det er nødvendig

Har vært min fastlege i over 20 år. Er svært fornøgd. Føler meg trygg ved besøk. Blir alltid tatt alvorlig. Flott servise frå alle som er på Legesenteret

En dårlig lytter!

Legen tar i mot presis og jobber raskt, noen ganger går det litt for raskt i svingene. Har stor interesse av og kunnskap om typiske fastlege oppgaver.
Men han har lite fag kunnskap og interresse for pasienter med psykiske vansker.