Michael Flindt Dahl

Ulstein Legesenter AS

1994

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Ulstein Legesenter AS
Sjøgt.1 6067 Ulsteinvik
Tlf: 70 01 89 89 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Michael Flindt Dahl er en av 10 fastleger i Ulstein

Siste vurderinger av Michael Flindt Dahl

En dyktig lege!

En lege som tenker litt ut av "boksen" når andre leger ikke har funnet ut hva som feiler.. har opplevd dette flere ganger! Han lytter og tar deg på alvor. Hadde spart meg mange turer til legen viss eg bare hadde fått kommet til han første gang.. virker som han til syvende og sist bare har veldig lyst til å hjelpe!

Uansvarlig!

Rask og effektiv, men har for stor tro på egne evner. Brukt ultralyd på meg to ganger for å finne ut hva jeg feilet, men bommet begge gangene.

Grei lege

Jeg har inntrykk av at han er en populær lege, og dette gjør at han alltid har stor trafikk inn på kontoret sitt. Samtidig har han hatt fokus på meg de gangene jeg har vært til ham, og han har stort sett vært forbredt, og hatt råd for vanlige plager.

Er imidlertid litt usikker på om han videresender til spesialist i tilstrekkelig grad, i forhold til plager der pasienter har diagnoser er vanskelig å fastslå, eksempelvis reumatiske lidelser eller kroniske betennelseslignende lidelser.

Alt i alt er Mikhael en hyggelig "dansker", og en helt grei nok lege.

Topp lege.

Veldig grei og kunnskapsrik lege. Effektiv og oppfølgende.

Dyktig

Dahl er dyktig, de få gangene i løpet av årene så har hvert besøk gitt raske resultater. Han tar seg tid til å lytte og kommer frem til gode løsninger.

Effektiv

Mine opplevelser av denne legen er at han er hyggelig og folkelig. Han er effektiv, og bruker akkurat nok tid.
Han spør hva som er problemet/hva han kan hjelpe med, og tar seg tid til å lytte.