Knut-Egil Eik

Autorisasjon (2009)

Knut-Egil Eik er en av 58 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Knut-Egil Eik

Bare positive opplevelser

Jeg og fastlegen er en god match, og jeg føler vi har en god kommunikasjon og det kan jeg ikke si om alle jeg har brukt tidligere. Både jeg og min sønn benytter denne legen, og han har brukt mye ekstra tid på å bland annet kunne delta på diverse samarbeidsmøter og annet i denne forbindelse.

Gir et arrogant inntrykk

Første - og siste - gang jeg har vært til denne legen, da min fastlege dessverre var opptatt og jeg opplevde min situasjon som akutt.
Ble ikke hørt eller tatt på alvor med tanke på mine symptomer. Legen var mest opptatt av å se på journalen min og mine tidligere (totalt uavhengige) plager og han hadde tydeligvis allerede i det øyeblikket jeg kom inn bestemt seg for at dette ikke var noe å bruke tid på.
Jeg gikk faktisk gråtende derfra. Slik skal en pasient's møte med helsevesenet ikke være!

Effektiv, men arrogant

Effektiv, og noen ganger innebærer det at han konkluderer for raskt. Da har han tydelig bestemt seg og hører ikke på innvendinger som nye opplysninger fra pasient dersom det ikke stemmer med hans teorier.
Opplevdes arrogant og har en form for humor som kan være støtende for noen.

Glad jeg har annen fastlege.

Eik viser liten forståelse og har trolig gått lei sin arbeidsplass/ yrke.
Tar ikke pasient på alvår og bagatelliserer, bortforklarer og sikter seg inn på mindre alvorlige forklaringer av sykdomsbeskrivelsen pasient kommer med, og tar problemstillingen rundt hva han skal ha til middag mer seriøst. En "ta deg en paracet, og ikke ring meg i morgen" lege.

Dyktig

Er kjempeflink har fått mye hjelp fysisk og psykisk med denne mannen. Oppdaget også et magesår som legevakta og min forrige fastlege overså. Har også nå overført min epleptiske sønn . Kjempe flink lege