Angelica Edita Scorpios

Autorisasjon (2005)

Angelica Edita Scorpios er en av 12 fastleger i Ås

Siste vurderinger av Angelica Edita Scorpios

Tar ikke telefonen

Har ringt flere ganger og jeg kommer ikke gjennom. Har prøvd mange ganger på forskjellige tidspunkt. Helt utrolig! Ikke en svaremaskin - ingenting. Så i all praksis har jeg ikke fastlege nå.

Utilgjengelig og snakker ikke engelsk

Min samboer har ventet lenge på time hos Angelica og når hun omsider fikk time og fant legekontoret, fant hun ut at hun ikke snakker engelsk. Min samboer ble deretter bedt om å finne seg en annen lege og ble sendt på dør. Svært dårlig behandling!!!

Vennlig, men stresset

Angelica er en svært hyggelig lege som tar seg tid til å høre på deg, dessverre opplever jeg henne også som svært stresset og til tider har jeg blitt sendt ut av legekontoret litt for fort, og ikke alltid jeg føler jeg blir tatt seriøst. Sekretæren er håpløs og smålig frekk. Vanskelig å få time fort, da kontoret er åpent kun 3 ganger i uka. Er heller nesten aldri mulig å få akkuttime, får beskjed om å ringe legevakt. Forferdelig lang ventetid, og har opplevd å måtte vente i opp til to (!) timer!! Virker som hun ikke har helt oversikt over hvem som har time, for flere ganger har folk som har kommet etter meg gått inn til henne først. Jeg ble nødt til å bytte lege da jeg ikke følte at jeg ble behandlet riktig i forhold til sykdom, og at man ikke får legetime raskt nok. 1 måned å vente er uakseptabelt!!

Sjelden empatisk og omsorgsgull lege

Scorpios er en sjelden lege fordi hun tar seg alltid god tid, hører på pasienten og er genuint opptatt av pasienten. Hun lytter og er åpen for at pasienten har erfaring og kunnskap som hun selv ikke har. Det er helheten hun er opptatt av og ikke "jeg vet best for jeg er lege". Hun kan ha litt mye å gjøre og det kan ta litt tid å få time men når du først kommer inn er du første pri og du føler deg sett og verdsatt.

Flink lege, håpløs legesekretær, lang ventetid

Kan ikke anbefale denne legen, ikke på grunn av selve legen men på grunn av helheten. Legesekretæren er en særdeles lite imøtekommende eller hjelpsom person. Når du først kommer gjennom på telefon må du gjerne argumentere for hvor syk du er for å få en time. Hvis du er heldig og får en time innen rimelig tid, er det 1,5-3 timers ventetid for å komme inn til legen. På et trangt venterom med dårlig ventilasjon. Legen Angelica er en empatisk, flink lege men som fremstår noe stresset. Noe som er forståelig med den uendelige køen på venterommet. Det skal også nevnes at legekontoret er åpent bare 3 dager i uken.