Angelica Edita Scorpios

Autorisasjon (2005)

Angelica Edita Scorpios er en av 12 fastleger i Ås

Siste vurderinger av Angelica Edita Scorpios

Bomtur kvar gong

Det kan ta to veker før du får time, og når dagen kjem, må ein rekne med at ein kanskje må vente ein time før ein kjem inn (har opplevd to timars venting). Ho går altfor fort fram, og vil berre få meg ut igjen (pga køen sikkert). Ei gong lo ho av meg, då ho fann ut at det ikkje var noko gale med meg. Eg ville stille ho eit ekstra spørsmål om svimmelheit, og då sa ho at det høyrtes alvorleg ut, men at eg måtte bestille ny time! Etterpå gjekk ho sjølv ut på sekretærens sitt kontor og tok pengar (berre kontantar) fordi sekretæren hadde fri. Ho gløymte å lage henvisning, så eg kom meg aldri til øyre,nase,hals-klinikken.

Rotete

- Lang telefon kø for å bestille time
- Lang vente tid selv med bestilt time
- Kun kontant betaling
- Rotete og uorganisert lokale
+ Tar seg god tid til pasientene
+ Virker oppriktig og hyggelig

Fant ut at hun sikkert er en flott lege, men jeg har aldri tid til å sette av 1-3 timer for å få en resept eller lignende. Byttet lege etter 6 mnd som pasient.

Helt topp Lege

Angelica er den beste legen jeg noengang har hatt. Hyggelig lyttende hjelpsom og hun er rett og slett en fantastisk lege :-):-)

Denne er den verste leggen jeg har hatt.

Kanskje det hadde blitt bedre dersom hun hadde ryddet opp litt.
Hun har ikke tid til pasientene sine. Hun er forsinket til å ta inn pasientene sine. Enn kan ikke betale med kort eller kan får faktura. Kanskje hvis hun fikser på dette blir det litt bedre.

legevakten Lillestrøm

Synes jeg måtte skrive om min opplevelse med denne flotte legen. Aldri vært borti en lege som virkelig gjorde alt i sin makt til å finne ut hva som var galt med meg, og virkelig lyttet til meg. Hun stilte mange spm, tok mange prøver og virket meget kunnskapsrik. Synd hennes fastelege ordning er så langt unna ellers ville jeg definitivt valgt henne som min fastlege,