Angelica Edita Scorpios

Autorisasjon (2005)

Angelica Edita Scorpios er en av 12 fastleger i Ås

Siste vurderinger av Angelica Edita Scorpios

Bare rot!

Gikk til Dr Scorpios pga legevaktordningen. Det skal sies at jeg fikk den legehjelpen jeg kom for, men jeg har aldri sett et så uhygienisk og rotete legekontor før!
Reagerte spesielt på at lokalet er støvete og rotete, hun bruker mange smykker, negllakk, det lå papirer strødd overalt. For ikke å snakke om brukt og blodig hanske i vaskeservanten. Jeg jobber selv i helsevesenet, og ble helt sjokkert over tilstanden ved dette legekontoret. Anbefales ikke.

Bra!

Hun er en lege som tar seg tid til pasientene. Hun lytter, spør og snakker litt om alt. Hun er flink til å finne andre løsninger når noe ikke fungerer. Veldig arbeidssom.
Det tar litt lang tid å komme inn, men det er på grunn av hun tar seg tid til alle.

Lege med et stort hjerte!

Da jeg flyttet fra Oslo til Ås fikk jeg Angelica som lege etter anbefaling fra min daværende jordmor.
Må innrømme at jeg kan være enig i beskrivelsen til andre at det kan være noe tungvint med bestilling og venting,men i mitt tilfelle er det helt glemt idet jeg er inne på kontoret til Angelica.
Hun er en lege utenom det vanlige og jeg som er veldig"typisk norsk" ble litt skeptisk da jeg var hos henne første gang og fikk en følelse av at hun nok ikke var så faglig dyktig.
Men nå etter at jeg har vært hos henne flere ganger har jeg innsett at hun er en svært flink og engasjert lege,med en enorm medmenneskelighet.
Hun er veldig opptatt av hvordan jeg har det og hvordan familien min har det og hun har hjulpet meg mer enn noen andre fastleger har gjort tidligere.

Så om du savner en lege som er varm og forståelsesfull og ikke har den vanlige typiske norske tankegangen så anbefaler jeg Angelica på det varmeste!

Beste legen jeg har hatt!

Angelica er en fantastisk lege. Tar seg god tid og bryr seg virkelig om deg som pasient. Kontordamen er elendig, det er det eneste som ødelegger.

byttet etter kort tid

Her hos denne legen er det bare rot. Masse forsinkelser og når du først kommer inn kjapper hun seg for å få deg ut igjen. I tillegg er det en helsesekretær der som virkelig ikke skjønner et kvekk norsk. Satte meg opp på feil ting når jeg skulle til lege og gjorde så det ble enda mer rot. Anbefaler virkelig ikke denne lege!