Angelica Edita Scorpios

Autorisasjon (2005)

Angelica Edita Scorpios er en av 12 fastleger i Ås

Siste vurderinger av Angelica Edita Scorpios

Utrolig lang ventetid og alltid forsinket

Det tar laaang tid å få time og hun er som regel 1-2 timer forsinket når man møter opp til avtalt tid.

Venteværelset og kontoret oppleves som skittent, rotete og uhygenisk.

Da hjelper det dessverre lite at hun er hyggelig når du først kommer inn.

Lang ventetid

Samlet vurdering 5 stjerner for god service, men ventetid er dessverre 1 stjerners..

Angelica er omsorgsfull og lytter til deg. Nøler ikke meg å henvise, sykemelde eller skrive ut resepter. Gir gode råd, og tar seg tid til deg.

Dessverre er hun pålagt(?) å ha legekontor og dermed er hun alltid 2-3 timer forsinket til timen. Hun har vært 2,5-3 timer forsinket de siste 6 gangene jeg har vært hos henne.

Jeg skulle gjerne fortsatt å gå til henne, da hun er en omsorgfull og lyttende lege, men ventetiden for å få time er helt latterlig.
Det er nærmest umulig å få time hos henne.
Prøvde å bestille nå, og hun har ingenting ledig før om 2 måneder!
Dessverre ser jeg meg nødt til å bytte grunnet dette.

Dyktig og velmenende

Har hatt Angelica som fastlege i litt over to år. Det var litt overraskende å komme dit første gang; hun er ganske så eksentrisk og distré, men samtidig utrolig hyggelig og omsorgsfull! Man føler hun bryr seg om pasienten, og gjør det hun kan for å hjelpe. Flink til å henvise, og synes det virker som hun har god faglig kunnskap.

Skulle ønske det var bedre...

Angelica er kjempe snill og altid hyggelig. Men hun er også altid stresset, og har som regel veldig dårlig tid med å få timen unnagjort.

Jeg har nå hatt henne som fastlege i 1. år, men hver gang jeg har hatt time hos henne har det blitt noe surr som har gjort til at jeg får 1 min av hennes tid, til å stille ett spørsmål før jeg blir "jaget" ut døra. Det går fort i svingende, og vanskelig å holde med på hva som foregår.

Hun kunne godt å tatt seg litt mer tid til å høre på pasientene og hun kan selv informere bedre om hva som foregår, hva de skal gjøre og hvordan ulike prosesser foregår. Det er jo ikke alle som vet hvordan man skal ta ulike tester, noe som uten informasjon kan skape mye usikkerhet og mistillit.

Heldigvis kompenserer hun med bedre pris.

Sen men god

Ofte lang ventetid, og få ledige timer. Kontoret og venterommet er trangt og rotete. Prioriterer små barn når det er behov, veldig bra!

Hun tar seg tid til pasienten, og engasjerer seg i hele helsesituasjonen. Omsorgsfull og grundig, selv om det kan virke litt usystematisk...