Angelica Edita Scorpios

Autorisasjon (2005)

Angelica Edita Scorpios er en av 12 fastleger i Ås

Siste vurderinger av Angelica Edita Scorpios

Blid og hyggelig.

Fryktelig rotete kontor som ikke innbyr til god behandling. Venterommet er og meget lite. Vanskelig tilgjengelig lege som har meget fulle timelister, spes på dager med legevakt. Må regne med å vente en times tid da.

alt for lang venting

Alt for lang venting. fikk alvorlig utbrudd av elveblest/ allergi reaksjon, som jeg forklarte til resepsjonisten. trengte time raskt men fikk beskjed at de hadde ikke noe ledig før om 20 dager ! Prøvde å forklare situasjonen igjen men da fikk jeg beskjed å bytte til en annen fast lege hvis ikke jeg klarer å vente !
Synes at resepsjonisten kunne ha vært litt mer ydmyk men uansett jeg synes 20 dager er alt for lenge å vente .

Ikke fornøyd

Jeg prøvde å ringe for å avtale tid for legetime, men fikk ikke svar og ble heller ikke oppringt. Fikk etter et par dager en SMS (!) hvor hun skrev at hun så at jeg hadde ringt. Forklarte situasjonen min og fikk etter mange timer en melding tilbake med mange skrivefeil og en generelt uprofesjonell tone. Valgte allikevel å svare, og fikk enda en gang en like useriøs melding tilbake. Jeg turte rett og slett ikke å gå dit da inntrykket jeg fikk av henne var så useriøst, og da hun etter at jeg enda en gang prøvde å ringe ikke tok telefonen eller ringte tilbake.

Anbefales på tross av litt rot

Angelica er empatisk og veldig enkel å snakke med. Hun tar alle problemer seriøst og tar seg tid. Hun spør også om andre helserelaterte ting, selv om man ikke nødvendigvis tar det opp selv. Lyttende og forståelsesfull. Henviser gjerne til spesialist, og har aldri opplevd at man ikke får medisiner man vet man har behov for. På grunn av at hun tar seg god tid til hver pasient må man ofte regne med en del ventetid. Kontoret hennes er rotete og kontordamen er ikke alltd like imøtekommende. Jeg må bytte fastlege pga flytting, men vil absolutt anbefale angelica videre til de som er opptatt av å ha en lege som tar alle små og store problemer på alvor.

Lytter

Angelica gir deg hjelpen du trenger, hun er interessert i hva du har å si og unngår unødvendig byråkrati hvis du trenger en rekvisisjon.