Randi Birgitte Modalsli Berg

Fastlege
Kvinne, 49 år

Godkjenning

Autorisasjon (2014)

Ledige plasser

0 av 1450
Motta varsel hvis denne legen får ledig plass

Venteliste

5 personer

Sist ledig plass

Se når legen sist åpnet sin liste for nye pasienter utenom ventelisten

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Randi Birgitte Modalsli Berg er en av 605 fastleger i Oslo

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(8)
8 vurderinger
Tilgjengelighet
(4)
4 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(6)
6 vurderinger
Service
(3)
3 vurderinger

Siste vurderinger av Randi Birgitte Modalsli Berg

Anbefaler ikke

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg anbefaler ikke denne legen og det er bedre å stå lenge på venteliste for å få en bedre lege enn denne. Har fått veldig dårlig intrykk både av legen og legekontoret. Fikk også veldig dårlig intrykk av vikaren.

Trygg og lyttende

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Hadde god tid til første samtale. Stilte spørsmål og ønsket journalen oversendt.
Empatisk. Kom gjennom hele listen min.
Avtalt ny time for oppfølging.

Trygg og full av kunnskap

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Randi er en lege med masse kunnskap, stråler trygghet og lytter til deg. Den beste fastlegen jeg har møtt.

Dyktig og trygg

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Randi er en meget behagelig lege som gjør det hun kan for å gi deg det du trenger. Hun kan være overarbeidet av og til men hun setter av mye tid til meg. Opplever henne som intuitiv og intelligent, setter stor pris på denne legen. Hun har ringt meg når det har vært akutt behov for å deale med ting som dødsfall eller tunge depresjoner.

Rotete og usikker!

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Veldig usikker lege som glemmer å sende henvisning hun selv har skrevet videre til riktig instans. Man må som pasient selv følge opp at ting blir gjort og man føler lite ivaretatt

Vis flere...