St. Olav Medisinske

St.Olavs gate 3 C 0165 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved St. Olav Medisinske

God på kropp

Lege: Finn Gunnar Strekerud Skrevet

Er idrettslege, så hvis du har vondt i ryggen etc. så vil han helt klart klare å hjelpe deg. Sliter du med andre ting, feks psykisk så velg en annen lege.

Lite engasjert og ikke-servicevennlig

Lege: Hans Arnkværn Skrevet

Oppleves som lite engasjert - ei heller ikke villig til å strekke seg for å yte god service ovenfor pasienten.

Her får man opplevelsen av en som innehar "minimalist value" - og gjør kun det som absolutt forventes av en. Det vil si - ingen med passion og "drive" innenfor sitt fagfelt og sine pasienter, og strekker seg ikke noe for å yte noe ekstra.

Styr unna! :-) byttet lege etter denne erfaringen.

Hyggelig og profesjonell

Lege: Henrik Christer Lind Skrevet

Har hatt Henrik Christer Lind som lege i et par år nå. Ingen ting å klage på. Undersøker grundig, tar de nødvendige prøver om du er bekymret for noe, skaper en rolig atmosfære og spør om det er noe mer du vil ta opp (ikke en selvfølge hos fastleger lenger, da mange helst vil skyve deg ut døra etter fem minutter). Kan anbefale Lind.

En lyttende og ærlig lege.

Lege: Trond Helge Orlin Skrevet

Jeg har hatt Trond Orlin som fastlege siden 2012. Da jeg først fikk han som lege studerte jeg på Vgs og sleit en del med langvarige forkjølelser og forskjellige luftveisplager, samt en intens ungdomstid. Trond tok seg nesten alltid tid til å lytte til mine problemer, og vi pratet gjerne i et kvarter. Det var veldig godt å kunne komme til en lege som tok seg tid til å forklare ting ordentlig med en genuin interesse for mine problemstillinger. Jeg anbefaler Trond Orlin på det varmeste.

Svært fornøyd

Lege: Jens Peder Bunemann de Besche Skrevet

Jeg har hatt Jens som lege i de tøffeste årene av mitt liv. Det er alltid en god opplevelse å komme til han. Han tar pasientene sine på alvor og jeg opplever gjensidig tillit mellom meg og legen. Anbefales på det varmeste!