St. Olav Medisinske

St.Olavs gate 3 C 0165 Oslo

Siste vurderinger av St. Olav Medisinske

Alltid tilgjengelig

Lege: Trond Helge Orlin Skrevet

Jeg har aldri opplevd å måtte vente på time hos Trond. Bookingen fungerer supert, og han er svært rask på å svare på e-konsultasjoner.
Han har en tilnærming jeg liker svært godt, med litt humor roer han nerver og bekymringer uten at det føles uproft. Jeg opplever han som svært kunnskapsrik og god til å lytte og kommunisere.

Grundig og god oppfølging

Lege: Henrik Christer Lind Skrevet

Fikk ny fastlege for noen måneder siden. Fikk en akutt lidelse som er fulgt svært godt opp. Rask tilbakemelding og rask henvisning til kontroll og oppfølging på sykehus.

Skuffende lege.

Lege: Henrik Christer Lind Skrevet

Jeg kom med min 5 år gamle sønn i dag. Lind overså gutten totalt og ville ikke hilse på han til tross for at gutten hadde time. Lind ville ikke ta tak i problemet for min hjertesyke sønn og Lind fremsto som kunnskapsløs. Kan ikke anbefales for barn.

God lege, men utilgjengelig.

Lege: Finn Gunnar Strekerud Skrevet

Finn er flink og hyggelig han, men det er umulig å få time innen rimelig tid. Jeg har nå gått småsyk i to måneder, men har ikke bestilt time fordi det er over 5 ukers ventetid, og trodde jeg ville være frisk til nå. Jeg bestiller likevel ikke time nå fordi jeg regner med å være frisk om 5 uker... Han har også en praksis på at man kun kan ta opp ett problem per konsultasjon. Har du flere småting som plager deg er det altså helt meningsløst å benytte seg av Finn. Jeg opplever praksisen er uansvarlig.

Trygg , dønn ærlig og effektiv

Lege: Trond Helge Orlin Skrevet

Veldig god hjelp med henvisning til psykolog . Ingen tabletter av noe slag . Ut å løpe , beste som finnes og like effektivt som Sobril ! Dette er råd jeg fikk. Han ser hele mennesket . Takknemlig .