St. Olav Medisinske

St.Olavs gate 3 C 0165 Oslo

Siste vurderinger av St. Olav Medisinske

Svært lite hjelpsom

Lege: Trond Helge Orlin Skrevet

Gir ingen undersøkelse - forteller deg bare at det går fint. gjør narr av psykologiske utfordringer og nekter å gi henvisning.

Veldig trygg og behagelig !

Lege: Trond Helge Orlin Skrevet

Mannen har stålkontroll og jeg er alltid fornøyd ! Trond er effektiv uten å stresse hvilket er veldig behagelig !

Dyktig lege, håpløst legesenter

Lege: Finn Gunnar Strekerud Skrevet

Strekerud er en dyktig lege med en profesjonell holdning. Han tar deg alvorlig og gjør legejobben sin.
Problemet er at han er plassert i et rotete legesenter. Det elektroniske timebestillingen virker ikke og resepsjonspersonale er lite profesjonelle, høflige og ikke minst effektive. Det er nesten et eget strev å få en time, hvor det som regel er lang ventetid. Skal man altså vente tre uker hvis man plutselig trenger legetime?
Konklusjonen er at legen er en god lege, men legesenteret er dårlig drevet og trenger bedre ledelse.

Best

Lege: Henrik Christer Lind Skrevet

Meget pålitelig, kunnskapsrik, forståelsesfull, alt i alt bare positive opplevelser med Henrik. Anbefales på det sterkeste

Tar seg tid og er tillitsvekkende

Lege: Jens Peder Bunemann de Besche Skrevet

Jens Debeshe er min fastlege. Jeg valgte ham etter gode anmeldelser på legelisten. Både for meg og mine barn er han en god lege. Han lytter og er utrolig grundig. Han er raskt til å løse resepter og kan i stor grad nås på e konsultasjon som er tidsbesparende for min del. Han er en av de bedre legene jeg har møtt i mitt liv. Stort pluss at også ekspedisjonen er effektive og svært hyggelige.