St. Olav Medisinske

St.Olavs gate 3 C 0165 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved St. Olav Medisinske

Lytter og er kunnskapsrik

Lege: Hans Arnkværn Skrevet

Utelukkende positive erfaringer med Hans. Lytter og gir alltid hjelp. Rask å svare e-henvendelser. Har alltid satt meg som pasient i fokus.

Dyktig og lyttende, men null forståelse for forsinkelser

Lege: Trond Helge Orlin Skrevet

Har hatt Trond som fastlege i nær 10 år.
Pasientmessig / medisinsk har jeg ingenting å utsette på ham.
Det som ble dealbreaker var da jeg nylig (på grunn av den begredelige kollektivsituasjonen i Oslo for tiden) kom 20 minutter for sent til en tidlig time.
Jeg tilbydde meg å vente på ubestemt tid til en ledig luke, men det ble avvist (selv om mine konsultasjoner sjelden har tatt mer enn 10 minutter).
Ble satt opp på en ny time noen dager senere.
Senere på dagen ringte jeg til legesenteret for å høre om jeg ville bli fakturert, noe de bekreftet.
Mine argumenter om at jeg neppe er den eneste som var forsinket den dagen, samt at jeg flere ganger har måttet sittet og vente på legen selv, ble avvist.
Trist at en ellers dyktig lege har så liten forståelse for den situasjonen som de fleste havner i når det er så store problemer med kollektivtrafikken i Oslo.
Har byttet fastlege etter denne episoden, da min tillit til ham ble ødelagt der og da.

Never choose

Lege: Finn Gunnar Strekerud Skrevet

He is a doctor who doesn't care about his patients. When I asked him for a medical certificate, he wrote my name incorrectly. I asked him to correct the name, but he said it didn't matter if the name was wrong as long as the date of birth was the same. I've never seen a doctor write a patient's name wrong on a medical certificate and then say it doesn't matter without apologizing. I realized that the Norwegian healthcare system is very weak.

En god, trygg lege

Lege: Henrik Lind Skrevet

Henrik Lind tar deg seriøst, og ønsker å hjelpe deg med dine problemer. Han er omtenksom og hjelper til med det du lurer på. Har hatt han i 2 år og kommer til å fortsette å gå til Henrik.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Finn Gunnar Strekerud Skrevet

Han tar seg alltid tid til å høre på meg. Er en meget god samtalepartner. Er tilstede i samtalen og gir meget gode råd. Jobber sammen med meg for å bedre mine utfordringer. En lege å stole på.