St. Olav Medisinske

St.Olavs gate 3 C 0165 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved St. Olav Medisinske

Dyktig og real

Lege: Hans Arnkværn Skrevet

Har vært kjapp og ukomplisert type, empatisk og lyttende. Passer godt for de som vil ha en moderne og handlekraftig type lege uten dilldall.

Trygg og forståelsesfull

Lege: Hans Arnkværn Skrevet

Etter mange forskjellige legebesøk og dårlige erfaringer har jeg endelig funnet en fastlege som tar meg på alvor og er utrolig hyggelig og forståelsesfull. Anbefales sterkt dersom du sliter med å finne en fastlege som du kan føle deg trygg hos.

Veldig god fastlege!

Lege: Henrik Christer Lind Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Henrik, og har ingen planer om å bytte fastlege. Han tar seg god tid og spør alltid om det er noe mer jeg lurer på selv om timen egentlig er ferdig. Han er morsom, dyktig og møter deg på en fin respektfull måte :) Han er en sånn lege som du ikke er redd for å bestille time hos fordi du vet han tar deg seriøst - uansett hvor store eller små problemer du har!

God på kropp

Lege: Finn Gunnar Strekerud Skrevet

Er idrettslege, så hvis du har vondt i ryggen etc. så vil han helt klart klare å hjelpe deg. Sliter du med andre ting, feks psykisk så velg en annen lege.

Lite engasjert og ikke-servicevennlig

Lege: Hans Arnkværn Skrevet

Oppleves som lite engasjert - ei heller ikke villig til å strekke seg for å yte god service ovenfor pasienten.

Her får man opplevelsen av en som innehar "minimalist value" - og gjør kun det som absolutt forventes av en. Det vil si - ingen med passion og "drive" innenfor sitt fagfelt og sine pasienter, og strekker seg ikke noe for å yte noe ekstra.

Styr unna! :-) byttet lege etter denne erfaringen.