St. Olav Medisinske

St.Olavs gate 3 C 0165 Oslo

Siste vurderinger av St. Olav Medisinske

Fantastik lege

Lege: Jens Peder Bunemann de Besche Skrevet

Jeg har hatt Jens som lege i ca 20 år, aldri mødt så god, forståelsesfull, empatisk og oppdatert lege. Tar pasienten på alvor og lytter og hører gjerne på innspill og hvordan jeg som pasient opplever sykdommen. Spør til familien og tidligere sykdoms problemer som ligger mange år tilbake. God humor, godt humør og problem løser. Kommer ikke til å bytte trods lang reisevei.

Kjapp i replikken

Lege: Trond Helge Orlin Skrevet

Jeg er misfornøyd med måten Trond møter mine bekymringer. Bare en så enkel ting som å vite om jeg hadde allergi, så spurte han bare "Hva tror du?" og jeg svarte "Ja, det er pollensesong og jeg snufser." hvortil han svarte "Da har du allergi.". Jeg måtte selv spørre ham om å sende inn blodprøve for å finne ut hvilke allergier jeg hadde, noe han virket noe uforstående til sided det var ganske åpenbart. Senere fant jeg ut på apoteket at man kunne få resept på vanlig allergimedisin for å få det billigere(men hvorfor skal jeg bestille en legetime for det? Det burde vært noe legen gav meg med en gang). Allergi er en relativt enkel sak, men når andre ting oppstår og besøket er i lignende svung, så har jeg vanskeligheter med å stole på ham fullt ut. Selv trivielle ting bør tas med fullt allvor av en god lege. Hadde noe mer alvorlig oppstått hadde jeg nok fortsatt stolt på hans kunnskaper, men selve legebesøket er noe jeg har lært å drøye så mye som mulig - som kan være uheldig.

Trivelig og ærlig kar

Lege: Trond Helge Orlin Skrevet

Etter min erfaring en effektiv, løsningsorientert lege, som faktisk tar seg tid til å spørre hvordan du har det.
Setter pris på rene ord for penga, og kan like en fyr som minner deg på at ansvaret for din egen helse først og fremst (i mange tilfeller), i stor grad er ditt eget ansvar.
Dersom du trenger en skulder å gråte på er han sikkert ikke din type.
Har alltid følt meg tatt på alvor etter besøk hos han, og anbefaler han på det sterkeste til venner og bekjente.

Trygg og dyktig

Lege: Hans Arnkværn Skrevet

En lege som ser deg og ikke bare problemene dine. Jeg gikk gjennom en svært tøff tid i livet mitt og fikk god oppfølging og hjelp fra Hans Arnkværn. Han fremstår som oppriktig interessert i pasientene sine og gir gode råd. Veldig flink lege med høy kompetanse som tar meg seriøst.

Utilgjengelig legekontor

Lege: Finn Gunnar Strekerud Skrevet

Dr. Strekerud virket som en dyktig fastlege, ut fra de par gangene jeg var hos ham. Han tok seg god tid til både å lytte og diskutere problemstillingene på en respektfull måte, og han var løsningsorientert.

Han er per nå i 1 års permisjon, og det er dessverre lite positivt å si om fastlegekontoret han jobber ved for øvrig. Det virker som om samtlige som jobber der nå, har hendene mer enn fulle. Treg responstid på elektroniske henvendelser, og jeg har flere ganger opplevd å stå i telefonkø i over 20 minutter! Bytter derfor fastlegekontor.