Mari Seim

Autorisasjon (2008)

Mari Seim er en av 60 fastleger i Nordre Follo

Siste vurderinger av Mari Seim

Vurdering

Jeg byttet fastlege fra Oslo til Kolbotn og fikk anbefalt Mari Seim, men opplever dårlig kommunikasjon og lang venting ved time konsultasjoner, har tom opplevd att timen har hvert avlyst uten noe informasjon ble gitt, jeg sa fra i resepsjonen når jeg kom, fikk beskjed om å vente, klokken ble 1530 og kontoret stengte, hun hadde ikke hvert der den dagen Jeg legger frem mine problemer uten att jeg føler att jeg blir tatt på alvor. Virker lite forberedt når en endelig kommer inn til henne Etter diverse prøver fikk jeg beskjed om att ingenting var i veien med meg, det virket som timen var over, plutselig fikk jeg vite att jeg har astma, og får medisiner deretter, men når en spør etter normale verdier får en usikkre svar, og en lurer på om det er riktig. Jeg var lovet flere undersøkelser, men har sett lite til dem. Ja det er Corona tid, og helsevesenet er selvfølgelig opptatt av det, men det finnes andre sykdommer. Pasienter skal bli tatt på alvor. Jeg har den siste tiden ved flere anledninger hatt kontakt med Tårnåsen legesenter og bedt fastlegen min ringe meg, men har så langt ikke fått hørt noe. Førstelinjen til Tårnåsen virker mange ganger sure og lite imøtekommende, og en føler seg lie ivaretatt.

Lite imøtekommende

Hadde Mari Seim som fastlege i ca. 2 år etter at min tidligere fastlege pensjonerte seg.
Opplevde Seim som arrogant, hoven og frekk 90% av gangene jeg hadde legetime, uavhengig om det var egen sykdom eller syke barn. Fikk heldigvis byttet fastlege da det ble ledige plasser hos en annen lege.

Dyktig og tillitsvekkende

Den beste fastlegen jeg noensinne har hatt, hun lytter og tar ting på alvor. Er utrolig dyktig og har ofte stilt riktig diagnose, når selv spesialister på A-hus har stilt feil.

Omsorgsfull og dyktig lege

Dette er min tidligere fastlege og jeg var veldig fornøyd. God lege som bryr seg om sine pasienter. Følger godt opp, anbefales.

En lege å stole på

Denne legen har tatt meg på alvor fra første stund. Hun er lyttende og tar seg god tid. Føler meg trygg som pasient hos henne.