Mari Seim

Tårnåsen Legesenter AS

2008

Tårnåsen Legesenter AS Telefonnummer66 82 34 3066 82 34 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Valhallveien 70 1413 Tårnåsen
Mari Seim er en av 27 fastleger i Oppegård

Siste vurderinger av Mari Seim

Lite imøtekommende

Hadde Mari Seim som fastlege i ca. 2 år etter at min tidligere fastlege pensjonerte seg.
Opplevde Seim som arrogant, hoven og frekk 90% av gangene jeg hadde legetime, uavhengig om det var egen sykdom eller syke barn. Fikk heldigvis byttet fastlege da det ble ledige plasser hos en annen lege.

Dyktig og tillitsvekkende

Den beste fastlegen jeg noensinne har hatt, hun lytter og tar ting på alvor. Er utrolig dyktig og har ofte stilt riktig diagnose, når selv spesialister på A-hus har stilt feil.

Omsorgsfull og dyktig lege

Dette er min tidligere fastlege og jeg var veldig fornøyd. God lege som bryr seg om sine pasienter. Følger godt opp, anbefales.

En lege å stole på

Denne legen har tatt meg på alvor fra første stund. Hun er lyttende og tar seg god tid. Føler meg trygg som pasient hos henne.

Passet ikke for meg

Jeg opplevde problemer med kommunikasjonen med denne legen, det var som om hun ikke hørte på det jeg sa. Skapte mye frustrasjon hos meg siden jeg ikke fikk den hjelpen jeg trengte. Byttet fastlege etter en tid. Opplevde legekontoret generelt som vanskelig tilgjengelig med lang ventetid på tlf. Mange ganger ventet jeg 40+ minutter ekstra før jeg kom inn til legen.