Mari Seim

Autorisasjon (2008)

Kolbotn Legesenter Telefonnummer66 82 34 3066 82 34 ...
Jan Baalruds Plass 5 1410 Kolbotn
Mari Seim er en av 68 fastleger i Nordre Follo

Siste vurderinger av Mari Seim

Kjempe fornøyd

Har mari seim som fastlege hatt henne nå i mange år å utrolig gla hun ble min fastlege.Er utrolig fornøyd hun har alltid tid å har vært til stor hjelp mange ganger.Mari får 5 stjerner a meg.

Aldri tis

Opplever Seim som en lege dom aldri har tid, det virker som om hun ikke skjønner problemstillinger og sykdom. Veldig lite hjelpsom lege som jeg skulle ønske jeg kunne bytta meg fra. Drar heller privat enn til Seim da man verken får tid, blir hørt elle hjelpen man trenger. Styr unna om du er ung.

Meget god fastlege på alle plan

Meget kunnskapsrik og god lege - både teknisk og på det mentale plan. Føler alltid at legen ønsker det beste for pasienten.

Dyktig og kunnskapsrik

Dyktig og kunnskapsrik fastlege jeg har hatt siden jeg var liten, måtte bytte pga. flytting. Veldig fornøyd med Mari.

Veldig godt fornøyd.

Har vært lite til fastlegen ,da jeg har god helse. Men de gangene jeg har vært har jeg fått god hjelp . En gang for krystallsyken og ble hjulpet straks.Anbefaler henne til alle jeg kjenner. Hun hjalp meg med inngrodd tånegl og det ordnet seg også etter et lite inngrep. Så hyggelig og flink.