Anne Marte Bye Flem

Autorisasjon (1997)

Borgund Legekontor Telefonnummer70 15 52 8870 15 52 ...
Borgund Legekontor Borgundveien 390 6015 Ålesund
Anne Marte Bye Flem er en av 57 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Anne Marte Bye Flem

Flink og behagelig

Alltid god tid til pasientene sine.Føler at hun har tid til å lytte til hva jeg sier.Har hatt henne som lege i mange år.Takknemlig for at hun er fastlegen min.

Kan varmt anbefales!

Vært min fastlege i årevis. En veldig rolig og behagelig person, som lytter til hva det gjelder, fremfor å stresse deg ut igjen. Bruker som oftest å få time noen dager til en uke etter bestilling, men da har det heller ikke hastet. Har fått time på dagen de gangene dette har vært nødvendig. Eneste ulempen er at det kan være ganske vanskelig å nå legekontoret per telefon. Noen ganger får man aldri svar, så bestiller nå time via tekstmelding.

Flink og engasjert lege

Er enig med den forrige beskrivelsen. Veldig flink lege, som virker engasjert i pasienten og har god tid. Veldig hyggelige folk som jobber i skranken på legekontoret og, lett å få komme til :)

dette er en meget dyktig lege

dette må være det elskligste vesen jeg har møtt.i tillegg til å være en meget dyktig medisiner,er hun alltid blid å medfølende. skulle man råke så ille ut å få depresjon.føler man seg straks mye bedre etter en samtale med henne.den som har mulighet å få henne til fastlege er utrolig heldig.
mine varmeste anbefalinger.