Borgund Legekontor

Borgund Legekontor Borgundveien 390 6015 Ålesund

Siste vurderinger av behandlere ved Borgund Legekontor

Fin fyr og flink lege

Lege: John Aron Kjell Markskog Skrevet

Aron er utrolig dyktig og har hjulpet meg med mange forskjellige helseproblemer og han tar seg alltid tid til å lytte til mine bekymringer og gir grundige og informative svar.

En annen ting jeg setter pris på med Aron, er hans sans for humor. Selv om han kan være litt tørr til tider, setter jeg pris på at han kan lette stemningen med litt lettsindig spøk. Han har en direkte kommunikasjonsstil, som noen ganger kan virke litt tøff. Imidlertid tror jeg at denne ærligheten er en del av hans profesjonelle tilnærming, og det har vært nyttig for meg å vite at jeg alltid får ærlige svar. Jeg tror det er viktig å være åpen for ulike kommunikasjonsstiler og ikke nødvendigvis tolke dem som sårende eller krenkende. Som sagt; fin fyr :)

Norges beste lege!

Lege: John Aron Kjell Markskog Skrevet

Har byttet fastlege mange ganger. Det var først når jeg fant Aron jeg faktisk fikk hjelp. Han tar deg virkelig til seg å vil genuint hjelpe deg. Han er virkelig tvers gjennom et godt menneske med ekstremt mye kunnskap.

Tar virkelig vare på deg!

Lege: Shiva Badiee Skrevet

Jeg er 59 år og har hatt en del med leger å gjøre siste 4 årene.
Jeg har aldri hatt en bedre oppfølgende og lyttende lege noengang.
Kanskje dumt å anbefale henne så varmt da køene sikkert vil øke. Men uansett virkelig en dyktig og empatisk lege.

Fantastisk god lege. Men!

Lege: John Aron Kjell Markskog Skrevet

Som sagt fantastisk flink lege, som setter seg inn i individuelle pasienters saker. MEN! Til de som faktisk trenger hjelp, eller sliter men noe haster anbefaler jeg å lete etter en annen lege.

TIDENES lege

Lege: John Aron Kjell Markskog Skrevet

Utrolig dyktig og omtenksomfull lege. Behagelig å snakke med og tar pasienten på alvor, man føler seg sett. Denne fyren kan alt, dessverre lang ventetid.