Kirsti Framhus

Blindheim Legesenter

Blindheim 6012 Ålesund
Kirsti Framhus er en av 42 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Kirsti Framhus

Varm og omsorgsfull lege.

Byttet fra et annet legesenter til et nærmere hjemmet. Dette ble min tredje fastlege, og den beste hittil for meg.
Hun er snill,med mennesklig, lyttende og henviser videre ved behov. "Streng" mht meg og min forbigående pleiende tilstand, og har sykemeldt meg selv om jeg ikke ville der og da, men sett i ettertid var lurt... Jeg føler meg trygg og på passet/godt oppfulgt av henne. Mine barn har og henne som fastlege, og hun gjør en god jobb med små barn også. Hun har tatt riktig beslutning, og behandlet oss riktig, med det resultat, at vi har blitt kvitt sykdom og plager.

Dyktig og empatisk lege

Både jeg og mine barn hatt henne som fastlege i noen år, og er fornøgd med det. Hun husker oss, og sykehistorien vår, opplever at hun tar oss på alvor,er forståelsesfull, foretar nødvendige undersøkelser grundig, kjenner sin faglige kompetanseområde, og henviser videre dersom det er behov for det. Hun er alltid tilgjengelig, spesielt for barna mine når de er syke. Er selv sykepleier og kjenner igjen en dyktig lege når jeg ser en!

Behagelig og flink

Jeg og fam har hatt Framhus til fastlege i mange år. I en lengre periode vært der ofte. Hun er lyttende og imøtekommende og vi kjenner oss både trygge og ivaretatt. Hun tar meg på alvor, og viser stor forståelse og passe med empati. Hun gir meg den tiden jeg trenger. .Både jeg og min fam er veldig godt fornøyde med henne som fastlege.

Veldig fornøyd

Ho lytter, bryr seg, har svar på mine spørsmål, forklarer godt, husker mine problemer og mine nærmeste.

Helt ålreit.

Får som regel følelsen av å setter min egen diagnose. Jeg forklarer symptomer og "tipper" hva som kan være galt, og da er hun som regel bare enig. På det området er det forbedringspotensiale.
Men blid og omgjengelig, og henviser videre til spesialister der hun selv ikke strekker til.