Kirsti Framhus

Blindheim Legesenter

1995

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Kirsti Framhus er en av 43 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Kirsti Framhus

Trygg, kunnskapsrik og behagelig

Har fått veldig god hjelp av legen, både til meg selv og mine barn. Hun er trygg og grundig, tydelig, husker godt, lytter og virker også ellers som et meget godt menneske. Føler hun følger godt opp og virkelig bryr seg. Det er lett å snakke med henne.

Kjempeflink!

Vi har hatt K.F som familiens fastlege i 15 år og har vært svært fornøyd. Hun tar seg alltid god tid og er veldig nøye. Vi måtte desverre skifte fastlege da vi flyttet til Østlandet.

Pålitelig.

Jeg har hatt K. Framhus som fastlege i mange år. Hun er profesjonell, empatisk og effektiv. Gruer meg til at hun sier at hun vil noe annet enn å være fastlege.

Empatisk, behagelig lege

Empatisk, fin lege som tar seg tid til pasienten.
Viser interesse, lytter og tar action.
Er meget godt fornøyd og anbefaler henne på det sterkeste.

Varm og omsorgsfull lege.

Byttet fra et annet legesenter til et nærmere hjemmet. Dette ble min tredje fastlege, og den beste hittil for meg.
Hun er snill,med mennesklig, lyttende og henviser videre ved behov. "Streng" mht meg og min forbigående pleiende tilstand, og har sykemeldt meg selv om jeg ikke ville der og da, men sett i ettertid var lurt... Jeg føler meg trygg og på passet/godt oppfulgt av henne. Mine barn har og henne som fastlege, og hun gjør en god jobb med små barn også. Hun har tatt riktig beslutning, og behandlet oss riktig, med det resultat, at vi har blitt kvitt sykdom og plager.