Kirsti Framhus

Tlf: 70 16 40 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kirsti Framhus er en av 43 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Kirsti Framhus

Empatisk, behagelig lege

Empatisk, fin lege som tar seg tid til pasienten.
Viser interesse, lytter og tar action.
Er meget godt fornøyd og anbefaler henne på det sterkeste.

Varm og omsorgsfull lege.

Byttet fra et annet legesenter til et nærmere hjemmet. Dette ble min tredje fastlege, og den beste hittil for meg.
Hun er snill,med mennesklig, lyttende og henviser videre ved behov. "Streng" mht meg og min forbigående pleiende tilstand, og har sykemeldt meg selv om jeg ikke ville der og da, men sett i ettertid var lurt... Jeg føler meg trygg og på passet/godt oppfulgt av henne. Mine barn har og henne som fastlege, og hun gjør en god jobb med små barn også. Hun har tatt riktig beslutning, og behandlet oss riktig, med det resultat, at vi har blitt kvitt sykdom og plager.

Dyktig og empatisk lege

Både jeg og mine barn hatt henne som fastlege i noen år, og er fornøgd med det. Hun husker oss, og sykehistorien vår, opplever at hun tar oss på alvor,er forståelsesfull, foretar nødvendige undersøkelser grundig, kjenner sin faglige kompetanseområde, og henviser videre dersom det er behov for det. Hun er alltid tilgjengelig, spesielt for barna mine når de er syke. Er selv sykepleier og kjenner igjen en dyktig lege når jeg ser en!

Behagelig og flink

Jeg og fam har hatt Framhus til fastlege i mange år. I en lengre periode vært der ofte. Hun er lyttende og imøtekommende og vi kjenner oss både trygge og ivaretatt. Hun tar meg på alvor, og viser stor forståelse og passe med empati. Hun gir meg den tiden jeg trenger. .Både jeg og min fam er veldig godt fornøyde med henne som fastlege.

Veldig fornøyd

Ho lytter, bryr seg, har svar på mine spørsmål, forklarer godt, husker mine problemer og mine nærmeste.

Helt ålreit.

Får som regel følelsen av å setter min egen diagnose. Jeg forklarer symptomer og "tipper" hva som kan være galt, og da er hun som regel bare enig. På det området er det forbedringspotensiale.
Men blid og omgjengelig, og henviser videre til spesialister der hun selv ikke strekker til.

Hyggelig lege

Hun husker meg og mine barn. Føler noen ganger hun er litt mye enig i min sykdoms teori. Alltid blid, hyggelig og kommer med løsninger om jeg ringer.

Veldig hyggelig, imøtekommende og nøye :-)

Vi har hatt Framhus som fastlege i mange år og er veldig fornøyde. Vi blir alltid tatt på alvor, og fått nødvendig hjelp :-)

Dyktig fastlege

Har hatt Framhus som fastlege i mange år.
Har vel i snitt et legebesøk i året og syns jeg har blitt møtt på en profesjonell måte.
Hun har alltid vert nøye med å få tatt de prøver som virker fornuftige.
Når det gjelder henvisninger videre har hun sendt de raskt avgårde,men i forhold til et par mindre operasjoner havnet jeg i vår kjente sykehuskø, men det kan hun ikke lastes for.

Totalt sett meget fornøyd

Ikke fornøyd

Jeg er ikke fornøyd med Fremhus. Hun bruker flere konsultasjoner til å få sendt avgårde henvisninger, skal alltid vente å se først. Da går det bort unødvendig tid til venting og lang tid før en får svar på sine problemer. Er vanskelig å få sykemelding, og dersom du får det blir det bare for ett par dager i slengen, selv om sykdommen er mer langvarig. Tungvint å hele tiden måtte ringe å fornye sykemeldingen med bare ett par dager. Ellers er hun hyggelig og blid, men ville ikke valgt henne til fadtlege.

Jeg er meget fornøyd!

Hun tar seg tid til å lytte og prate, hun kjenner meg som pasient, og henviser gjerne videre til spesialister. En lege med god forståelse og evne til å sette seg inn i problemstillinger angående sykdom.