Blindheim Legesenter

Blindheim 6012 Ålesund

Siste vurderinger av behandlere ved Blindheim Legesenter

Ingen bedre

Lege: Tor Seiersted Ofstad Skrevet

Medmenneskelig, kunnskapsrik og ufattelig kjekk. Aldri dårlig tid til pasienten, selv om tiden for lengst sikkert er ute. Lyttende og forståelsesfull, glimt i øyet og veldig hyggelig. Kan ta opp alt, og han henviser uten nøling om det trengs. Skulle ønske noen aldri ble eldre, men kunne forbli fastlege for alltid, selv om Tor Ofstad sikkert trenger en pause fra pasienter etter hvert. Blir veldig veldig vanskelig å erstatte denne dyktige fastlegen som jeg har hatt i over 20 år, når han en dag blir pensjonist.

Trygg og imøtekommende

Lege: Jessica Herje Eik Skrevet

Tar seg tid til å lytte, viser stor grad av profesjonell forståelse. Kommer med konkrete tiltak og råd, og følger opp. Håper denne fastlegen blir lenge på legesenteret!

Kunnskapsrik

Lege: Servet Degirmenci Skrevet

Beste legen jeg har hatt. Hadde ikke byttet om jeg ikke skulle flytte. Har alltid tatt meg på alvor og henvist videre dersom det har vært behov. Flink, kunnskapsrik. Anbefales på det varmeste.

Meget dyktig lege

Lege: Servet Degirmenci Skrevet

Hatt Servet som fastlege i 10 år. Alltid god hjelp å få uansett problem. Sympatisk og dyktig lege som tar deg på alvor.

Grundig, dyktig og proffesjonell

Lege: Servet Degirmenci Skrevet

Imøtekommende og tillitskapende, føler meg sett og ivaretett.
Grundig og systematisk tilnærming, med saklig og ærlig tilbakemelding underveis.
Godt fornøyd, anbefaler gjerne Servet som fastlege til andre.