Blindheim Legesenter

Telefonnummer70 16 40 0070 16 40 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Skarpetegvegen 4 6012 Ålesund

Siste vurderinger av Blindheim Legesenter

Tor Seierstad ofstad

Lege: Tor Seiersted Ofstad Skrevet

Fantastisk lege som jeg har hatt i over 20 år . Han lytter og gir seg god tid til å høre om hvordan du som pasient har det . Gir et godt bilde over hva sykdoms symptomene er og beste behandlings måte . Fantastisk lege og kunnskapsrik om sitt felt som lege . Skal aldri bytte fastlege jeg har den beste .

Fantastisk

Lege: Servet Degirmenci Skrevet

Beste legen jeg har hatt. Omtenksom, og han har tid til å lytte 😊 God til å forklare, og han er tigjengelig.

Arrogant

Lege: Sindre Johan Klokk Skrevet

Jeg ble sjokkert og skuffet over arroganse og mangel og vilje til å lytte. Ubehagelig møte for meg og min datter. Vi har heldigvis annen fastlege ved samme legekontor. Har ALDRI opplevd maken :(

bra på enkle ting

Lege: Servet Degirmenci Skrevet

Har hatt legen som fastlege i flere år. Fungerer greit om du ikke har ting som krever god oppfølging. Jeg er heldig og er frisk. Har et familiemedlem som også har brukt han noen år, man får inntrykk av at han ikke ønsker å engasjere seg når sykdomsbilde blir komplisert. Anbefales ikke om du har større helseutfordringer.

Inkluderende og grundig

Lege: Jessica Herje Eik Skrevet

Jessica er grundig og følger opp pasientene sine (ihvertfall i mitt tilfelle) Har absolutt ingenting!! negativt å si om henne. Min beste fastlege noensinne.

Ti tomler opp! :-)