Kirsti Framhus

Autorisasjon (1995)

Blindheim Legesenter Telefonnummer70 15 24 4070 15 24 ...
Skarpetegvegen 4 6012 Ålesund
Kirsti Framhus er en av 57 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Kirsti Framhus

Helt ålreit.

Får som regel følelsen av å setter min egen diagnose. Jeg forklarer symptomer og "tipper" hva som kan være galt, og da er hun som regel bare enig. På det området er det forbedringspotensiale.
Men blid og omgjengelig, og henviser videre til spesialister der hun selv ikke strekker til.

Hyggelig lege

Hun husker meg og mine barn. Føler noen ganger hun er litt mye enig i min sykdoms teori. Alltid blid, hyggelig og kommer med løsninger om jeg ringer.

Veldig hyggelig, imøtekommende og nøye :-)

Vi har hatt Framhus som fastlege i mange år og er veldig fornøyde. Vi blir alltid tatt på alvor, og fått nødvendig hjelp :-)

Dyktig fastlege

Har hatt Framhus som fastlege i mange år.
Har vel i snitt et legebesøk i året og syns jeg har blitt møtt på en profesjonell måte.
Hun har alltid vert nøye med å få tatt de prøver som virker fornuftige.
Når det gjelder henvisninger videre har hun sendt de raskt avgårde,men i forhold til et par mindre operasjoner havnet jeg i vår kjente sykehuskø, men det kan hun ikke lastes for.

Totalt sett meget fornøyd

Ikke fornøyd

Jeg er ikke fornøyd med Fremhus. Hun bruker flere konsultasjoner til å få sendt avgårde henvisninger, skal alltid vente å se først. Da går det bort unødvendig tid til venting og lang tid før en får svar på sine problemer. Er vanskelig å få sykemelding, og dersom du får det blir det bare for ett par dager i slengen, selv om sykdommen er mer langvarig. Tungvint å hele tiden måtte ringe å fornye sykemeldingen med bare ett par dager. Ellers er hun hyggelig og blid, men ville ikke valgt henne til fadtlege.