Dagny Kielland Gulla

Tlf: 71 58 08 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Dagny Kielland Gulla er en av 29 fastleger i Kristiansund

Siste vurderinger av Dagny Kielland Gulla

En behagelig, god lege!

Jeg har gått til Gulla i mitt 20 år lange liv, og har likt henne kjempegodt. Hun er behagelig, medmenneskelig og synes hun er flink til å vise empati og forståelse for hvordan man føler seg. Når jeg er syk og skal til legen, er det godt å komme til en person som "synes synd på deg" og som vil deg godt.

Selv om det er travelt og man ikke har tid til alt, så er hun veldig rolig, holder øyenkontakt og er smilende.

Strålende fornøyd

Jeg er utrolig fornøyd med henne som min fastlege. Får alltid god hjelp og opplever henne som meget dyktig.

Tja...

Positivt:
Hun er god til å lytte til pasienten. God til å gi tilbakemelding og ok tilgjengelighet.

Negativt:
Hun har teorien i orden, men som utøvende lege trenger man mer enn teoretiske antakelser. Alt er veldig etter boka, men jeg synes ikke hun greier å vurdere situasjoner utover dette. Kjapp til å henvise videre til kirurgisk behandling etc. uten å egentlig ha satt seg inn i situasjonen ordentlig. Kjapp til å skrive ut medisiner etc. uten å gå nærmere inn på bakenforliggende årsaker, såkalt "brannslokking". Litt overflatisk.

Superlege.....

Er kjempefornøyd,hører alltid etter hva jeg sier.Og kommer med gode råd.Tar seg veldig god tid med pasientene.

Super lege

Hun hører på hva du har å si, og er veldig serviceinnstilt. Jeg får alltid kjempebra hjelp. Kunne ikke tenkt meg en annen lege.

Ikke til å anbefale.

Dagny er veldig flink til å lytte, men utover det er hun ganske ubrukelig.
Trenger jeg en samtalepartner går jeg hos venner og familie.
Trenger jeg hjelp,medisinske råd og behandling går jeg til lege. En annen lege, vel og merke.

Kan ikke tenke meg bedre lege:)

Kommer med tips som jeg selv ikke har tenkt på uten at hun blir oppfordret. Har hatt utrolig hjelp av hennes oppfølging.

Arrogant og oppfattes som at hun latteliggjorde mine oppatninger av hva som kunne gjøres.

Jeg er kvinne som har sammensatte plager. Denne hadde ingen tro på at de ting jeg foreslo for å få en bedring av min situasjon ville være riktig. Det viktigste var at jeg ikke ble sykmeldt, og i alle fall bare delvis sykmeldt. Som oppfølging på arbeidsplassen foreslo hun at mine arbeidskolleger skulle hente og løfte ting for meg. Etter at jeg skiftet lege er det foretatt utredninger og tilpasset behandling som helt klart gjør at jeg kan forsette i arbeid i mange år . Oppfattet at hun latterliggjorde mine forsøk på å finne ting \ behandling som kunne hjelpe meg.

Kjempegod lege.

Den beste legen jeg har hatt,tar seg tid til å høre på deg.