Dagny Kielland Gulla

Nordmørsveien 54 6517 Kristiansund N
Dagny Kielland Gulla er en av 28 fastleger i Kristiansund

Siste vurderinger av Dagny Kielland Gulla

En behagelig, god lege!

Jeg har gått til Gulla i mitt 20 år lange liv, og har likt henne kjempegodt. Hun er behagelig, medmenneskelig og synes hun er flink til å vise empati og forståelse for hvordan man føler seg. Når jeg er syk og skal til legen, er det godt å komme til en person som "synes synd på deg" og som vil deg godt.

Selv om det er travelt og man ikke har tid til alt, så er hun veldig rolig, holder øyenkontakt og er smilende.

Strålende fornøyd

Jeg er utrolig fornøyd med henne som min fastlege. Får alltid god hjelp og opplever henne som meget dyktig.

Tja...

Positivt:
Hun er god til å lytte til pasienten. God til å gi tilbakemelding og ok tilgjengelighet.

Negativt:
Hun har teorien i orden, men som utøvende lege trenger man mer enn teoretiske antakelser. Alt er veldig etter boka, men jeg synes ikke hun greier å vurdere situasjoner utover dette. Kjapp til å henvise videre til kirurgisk behandling etc. uten å egentlig ha satt seg inn i situasjonen ordentlig. Kjapp til å skrive ut medisiner etc. uten å gå nærmere inn på bakenforliggende årsaker, såkalt "brannslokking". Litt overflatisk.

Superlege.....

Er kjempefornøyd,hører alltid etter hva jeg sier.Og kommer med gode råd.Tar seg veldig god tid med pasientene.

Super lege

Hun hører på hva du har å si, og er veldig serviceinnstilt. Jeg får alltid kjempebra hjelp. Kunne ikke tenkt meg en annen lege.