Lars Fredrik Hasselgård

Verftsgata 10 6416 Molde
Lars Fredrik Hasselgård er en av 26 fastleger i Molde

Siste vurderinger av Lars Fredrik Hasselgård

Utrolig bra lege!

Har vært hos Hasselgård siden 2007, og har alltid fått veldig god hjelp ved behov! Må dessverre bytte nå pga flytting, men ønsker han gjerne tilbake om jeg skal flytte 'hjem'.

Veldig god lege

Hatt Hasselgård som lege gjennom mange år, og har selv vært mye syk gjennom disse årene. Har alltid fått veldig god hjelp, det har alltid blitt tatt grundige undersøkelser og jeg har blitt henvist videre når det har vært nødvendig. Svært forståelsesfull, tar pasientene på alvor og får alltid en følelse av at han vil ditt beste. Veldig god lege, håper jeg aldri trenger å bytte:)

Flink,men...

Flink lege men lite forståelse for smerter,kansje vanskelig å forstå kvinneproblemer .Ikke nok engasjert i fibromyalgi,artrose ,utslitt het ....

Dette er den beste fastlegen man kan ha.

Før grudde jeg meg alltid til å gå til legen. Etter å ha fått Hasselgård som fastlege har det blitt en trygghet å gå til lege. Man blir virkelig tatt på alvor. Han gir deg den nødvendige oppmerksomheten og ser helheten. Han henviser videre når det er behov for det. Han er også veldig flink med barn og jeg føler alltid at barna mine får den beste hjelpen når vi er hos han.

Stort pluss for humor og at man blir møtt med et vennlig smil!

Veldig hyggelig og imøtekommende

Du føler deg alltid velkommen og vel ivaretatt. Du føler at legen "ser" DEG, du er ikke bare en av mange.