Lars Fredrik Hasselgård

Tlf: 71 20 32 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Lars Fredrik Hasselgård er en av 27 fastleger i Molde

Siste vurderinger av Lars Fredrik Hasselgård

Best i byen!

Hasselgård er vår "familie-lege". Han behandler både voksne og barn med respekt og profesjonalitet, isped humor, et varmt smil og personlighet. Vi kunne ikke hatt en bedre fastlege!

Utrolig bra lege!

Har vært hos Hasselgård siden 2007, og har alltid fått veldig god hjelp ved behov! Må dessverre bytte nå pga flytting, men ønsker han gjerne tilbake om jeg skal flytte 'hjem'.

Veldig god lege

Hatt Hasselgård som lege gjennom mange år, og har selv vært mye syk gjennom disse årene. Har alltid fått veldig god hjelp, det har alltid blitt tatt grundige undersøkelser og jeg har blitt henvist videre når det har vært nødvendig. Svært forståelsesfull, tar pasientene på alvor og får alltid en følelse av at han vil ditt beste. Veldig god lege, håper jeg aldri trenger å bytte:)

Flink,men...

Flink lege men lite forståelse for smerter,kansje vanskelig å forstå kvinneproblemer .Ikke nok engasjert i fibromyalgi,artrose ,utslitt het ....

Dette er den beste fastlegen man kan ha.

Før grudde jeg meg alltid til å gå til legen. Etter å ha fått Hasselgård som fastlege har det blitt en trygghet å gå til lege. Man blir virkelig tatt på alvor. Han gir deg den nødvendige oppmerksomheten og ser helheten. Han henviser videre når det er behov for det. Han er også veldig flink med barn og jeg føler alltid at barna mine får den beste hjelpen når vi er hos han.

Stort pluss for humor og at man blir møtt med et vennlig smil!

Veldig hyggelig og imøtekommende

Du føler deg alltid velkommen og vel ivaretatt. Du føler at legen "ser" DEG, du er ikke bare en av mange.

Kjempefornøyd

Utrolig grei lege, god til å lytte og stoler på pasienten. Oppdatert og svært empatisk. Bare gode erfaringer. Anbefales til alle!

Svært god lege som kan anbefales på det varmeste. Tar seg tid. Hører på deg og tar hensyn til dine egne meninger.

Hyggelig og god lege som kan anbefales på det varmeste. Tar seg tid til å lytte til pasienten og tar hensyn til deg som blir sagt. Kan anbefales som fastlege.

Anbefales på det varmeste :)

En lege som hører på deg og forklarer veldig bra ting du lurer på. Synes han hører på meg og sitter ikke bare å stirrer på skjermen. Bare gode ting å si om han :)

God lege

Dette er en utmerket lege! Har gode dialoger med ham og han er veldig flink med barn(han har barn selv+). Vanskelig å finne noe som kunne vært bedre.

Beste legen man kan få

Dette er en lege som lytter og tar deg på alvor. Man føler seg sett og trodd. Denne legen kan absolutt anbefales til alle som vil ha en ålreit lege. Kommer ikke til å bytte noen gang.

veldig bra

veldig bra lege som lytter til dine bekymringer, og i tillegg har humor

Veldig fornøyd.

En dyktig og meget hyggelig lege. Anbefales på det sterkeste for de som ikke er fornøyd med sin nåværende fast lege :-)

Den beste legen jeg har hatt

Alltid blid og hyggelig. Har evnen til å lytte og oppmuntre. tar pasienten på alvor.

Hyggelig og lett å prate med.

En god, lyttende og flink lege. Har alltid et smil på lur.