Taranjit Singh Sethi

Vestveien 51 1452 Nesoddtangen
Tlf: 66 96 40 40 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Taranjit Singh Sethi er en av 15 fastleger i Nesodden

Siste vurderinger av Taranjit Singh Sethi

Bruker hodet, handler med hjertet... elskelig lege

Er det mer å si? Kunnskapsrik, også på hele helsesystemet og hva som skal til for å når fram. Varm og respektfulle, lytter godt. Takker de høyere maktene for at vår familie har ham som fastlege.

Fenemonal lege

Fenemonal lege. Stoler alltid på ham.
Lytter på mine problemer.
Har også ringt meg hjem og lurt på min tilstand.
Kan ikke bli bedre

En god lege!

En personlig, hyggelig, tillitsvekkende og nøye fastlege. Har aldri opplevd at jeg ikke har blitt "hørt". Tilgjengeligheten til legekontoret har blitt bedre den siste tiden, men det kan fremdeles ta litt tid å få time. :)

Et fantastisk menneske

Jeg har hatt Sethi som lege i 16 år og en bedre fastlege kan jeg ikke tenke meg finnes. Alltid lyttende, alltid godt humør og faglig dyktig. Direkte, tydelig og ikke-moraliserende, noe som kommer meg som pasient til gode. Jeg overlot mitt barn til ham uten å tvile ett sekund.

Flott

Hyggelig måte å bli møtt på, også når du går igjen. Faglig flink og veldig handlekraftig.

Veldig bra lege

Ingenting å klage på. Legen er svært tilgjengelig, ved behov får man time meget raskt.

Varm og nærværende

Han er ett av de flotteste menneskene jeg har møtt. Blir mottatt med et fast håndtrykk og ønsket velkommen. Gir umiddelbart henvisning videre dersom det skulle være noen som helst tvil om diagnose. En lege jeg stoler helt og fullt på!

En svært dyktig fastlege

Lytter, stiller gode spørsmål, trygg i sine diagnoser, opptatt av at et godt liv også medfører en god helse, ser ting i perspektiv, ikke moraliserende.Alt i alt......en lege man føler tar godt vare på dine behov. Samtidig kan han virke noe direkte og stille krav, men det er jo til din fordel som pasient.
Alltid blid, alltid smilende.

Den mest lyttende legen

Han er en meget flink lege, lytter til pasienten, tar beslutninger i samarbeid med pasienten, bruker mer tid på pasienten enn tid på pcen, handlekraftig.