Taranjit Singh Sethi

Nesoddtangen Legesenter

1993

Nesoddtangen Legesenter Telefonnummer66 96 40 4066 96 40 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vestveien 51 1452 Nesoddtangen
Taranjit Singh Sethi er en av 16 fastleger i Nesodden

Siste vurderinger av Taranjit Singh Sethi

Helt fantastisk

jeg har aldri møtt en fastlege som kan møte den denne mannen kan. Han er utrolig god på kommunikasjon og ser pasienten. Han bryr deg om deg. Finnes ikke stresset til tross for at han sikker (dessverre) har utrolig mye å gjøre. Jeg kan ikke få sagt hvor dyktig denne mannen er. Pålitelig, hyggelig, troverdig, dyktig osv. Jeg kommer aldri til å bytte fastlege for å si det sånn.

Bruker hodet, handler med hjertet... elskelig lege

Er det mer å si? Kunnskapsrik, også på hele helsesystemet og hva som skal til for å når fram. Varm og respektfulle, lytter godt. Takker de høyere maktene for at vår familie har ham som fastlege.

Fenemonal lege

Fenemonal lege. Stoler alltid på ham.
Lytter på mine problemer.
Har også ringt meg hjem og lurt på min tilstand.
Kan ikke bli bedre

En god lege!

En personlig, hyggelig, tillitsvekkende og nøye fastlege. Har aldri opplevd at jeg ikke har blitt "hørt". Tilgjengeligheten til legekontoret har blitt bedre den siste tiden, men det kan fremdeles ta litt tid å få time. :)

Et fantastisk menneske

Jeg har hatt Sethi som lege i 16 år og en bedre fastlege kan jeg ikke tenke meg finnes. Alltid lyttende, alltid godt humør og faglig dyktig. Direkte, tydelig og ikke-moraliserende, noe som kommer meg som pasient til gode. Jeg overlot mitt barn til ham uten å tvile ett sekund.