Sander Innselset-Smidtsrød

Autorisasjon (2006)

Sander Innselset-Smidtsrød er en av 13 fastleger i Ørsta

Siste vurderinger av Sander Innselset-Smidtsrød

Menneskeleg, jordnær og dyktig.

En fastlege som kan forklare spesielt godt for barn og ungdom og kan ta barn/ungdommer sitt perspektiv. Går ned på de han møter sitt nivå og situasjon. Trygger pasientene (både voksne og barn/ungdom) og viser passelig med omsorg. Skaper raskt tillit og virker ærleg. Finner alltid rett metode/behandling (vår erfaring). Følger opp og følger med på sine pasienter inn mot andre etater som sykehus, skole, NAV og BUP der og det han kan. Får inntrykk av at han har god oversikt til tross for å han har så mange pasienter. Møter forberedt til din sak. Føler at man blir lyttet til, at man blir tatt på alvor uansett hva man sier. Han er særs utadvendt) og hyggelig. Sander er folkelig, passe ungdommelig, passe rolig og 100% tryggende, fagleg dyktig og «heil ved», har rett og slett høg sosial intelligens. Helt topp lege rett og slett. Skulle vært flere leger som han, og det er sikkert og vist. Han er på rett hylle rett i arbeidslivet rett og slett!

Lyttende, handlingsretta og flink på oppfylgjing av pasienten.

Ein erfaren lege som alltid er imøtekomande og blid. Han er ein flink helsearbeider, grundig, og handlingsretta. Han fylgjer opp pasienten på framifrå vis. Hittil den einaste legen som har ringt meg ved sj.husinnlegging for å høyre korleis det går med pasienten.

Beste fastlegen jeg har hatt!

empatisk, hyggelig, tar seg god tid og er veldig dyktig. Føler meg veldig godt ivaretatt når jeg er med han!

Empatisk og dyktig lege.

Heldigvis har eg funne ein lege som er flink til å følge opp og ikkje minst er lett å prate med.
Eg må gi få stjerner på tilgjengelighet, men det har ikkje noko med legen å gjere.

Verdens beste lege!:)

Føler meg alltid ivaretatt og høyrd når eg er hos Sander. Har vore min fastlege i mange år, og vore svært viktig for meg i sjukdomsperioder. Han er empatisk og fagelig dyktig. Ein flott lege på alle måtar! Skulle vore fleire slike:)