Sander Innselset-Smidtsrød

Dalevegen 24 6153 Ørsta
Sander Innselset-Smidtsrød er en av 14 fastleger i Ørsta

Siste vurderinger av Sander Innselset-Smidtsrød

Kjempefornøyd!

Sander er en utrolig hyggelig og sympatisk lege som du fort får respekt for. Han er meget dyktig, ryddig og veldig opptatt av dine ønsker. God oppfølging. Han tar seg alltid god tid og forklarer ting på en veldig fin måte. Han var opprinnelig ikke min fastlege, men jeg fikk behandling av han under et legevaktbesøk for noen år siden. Også da var oppfølgingen veldig god. Når jeg noen år senere hadde behov for ny fastlege og oppdaget at Sander hadde noen ytterst få ledige plasser på sin liste så ble jeg overlykkelig.

Beste fastlegen jeg har hatt

Jeg er veldig fornøyd med denne fastlegen. Han hører alltid på det jeg sier og later til å gjøre sitt ytterste for å ordne problemet. Han er grundig når det gjelder å sjekke alle muligheter, og er rask til å henvise videre.
Veldig god på oppfølging. Forklarer prøvesvar ol. godt.
Lar deg alltid få den tiden du trenger selv om det går utover den tilmålte tiden - noe som gjerne fører til at han alltid er noe forsinket.
Tilgjengelig på telefon. Noe ventetid på timebestilling.

Grei og hyggelig.

Ivrig til å skrive på dataen som går til disfavør for oppmerksomheten mot pasient. Ordner med prøver når det er tvil om noe. Prøver å forklare om sykdommen men ofte litt vanskelig å forstå. Passer på å avslutte fortest mulig, for neste pasient.