Astrid Kiperberg

Volda Legesenter

1995

Volda Legesenter Telefonnummer70 05 89 0070 05 89 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Stormyra 6 6100 Volda
Astrid Kiperberg er en av 9 fastleger i Volda

1 vurdering
1 vurdering

Siste vurderinger av Astrid Kiperberg

Ble ikke tatt på alvor

Denne fastlegen har gjentatte ganger ikke tatt meg på alvor når det gjelder mine symptomer. Jeg måtte til slutt bytte fastlege for å bli tatt på alvor. Etter min mening kan denne fastlegen ha nytte av å lytte bedre til pasientene sine, og ikke trekke for raske konklusjoner om at pasienten «overdriver».

Etter min mening er god kommunikasjon med pasienten basert på gjensidig respekt og tillit en svært viktig del av legeyrket for å blant annet kunne ta en god anamnese. En slik god kommunikasjon opplevde jeg altså dessverre ikke hos denne legen, tvert imot følte jeg at hun ikke trodde på symptomene mine tross i hvor godt og ryddig jeg prøvde å forklare det.

Jeg har hatt denne fastlegen i ca 10-15 år. Det skal sies at dette fungerte godt da jeg var frisk og kun trengte små og mer vanlige undersøkelser som å sjekke vitaminstatus og lignende.

Super

Kjempefornøgd med fastlegen min👍🏻 Tar seg alltid god tid å hører etter å finn løysningar😊 Kan virkelig anbefalast