Sindre Johan Klokk

Blindheim 6012 Ålesund
Sindre Johan Klokk er en av 42 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Sindre Johan Klokk

Beste fastlege hittil.

Sindre Klokk gjør en meget grundig jobb. Han stiller alltid forberedt til konsultasjon, og er ikke redd for å ta på pasienten. Han tar alltid den tiden det trengs for en god undersøkelse, og du får aldri inntrykk av at han vil "jage" deg ut av kontoret snarest mulig. Litt vanskelig tilgjengelighet, men dette ligger nok på kontoret. Gir alltid beskjed tilbake (gjerne på kveldstid). Anbefales på det varmeste!

Dyktig og hyggelig lege

Sindre Klokk er en lege jeg vil anbefale. Han er dyktig i faget sitt, samtidig som han lytter til pasientens egen "ekspertise" og henviser til spesialister når det er nødvendig. Har en avslappende væremåte, og har tid til pasienten. Dyktig med barn. Skriver gode, nøyaktige og utfyllende erklæringer til f.eks Nav når det er nødvendig.

En lege som tar pasienten på alvor og samarbeider om løsninger

Han lytter, er tilstede, tar grep når det er nødvendig, henviser der han ser det er hensiktsmessig. Han er støttende, samtidig som han er nøktern og er tydelig på hva som er mitt ansvar i forhold til egen helse og hva som er hans ansvar som lege og sykemelder. Han bygger tillit over tid.

Anbefales

Kjekk og grei lege, dyktig og hjelpsom. Lett å snakke med og flink til å lytte.
Glad for at han er min fastlege.

skuffet

Synes denne legen er ovenpå og har følt flere ganger at han ikke har tatt meg på alvor, kommentarer han har komt meg har ikke vært særlig hyggelig heller. Anbefaler ikke denne legen. Har derfor byttet fastlege.