John Aron Kjell Markskog

Autorisasjon (1999)

Borgund Legekontor Telefonnummer70 15 52 8870 15 52 ...
Borgund Legekontor Borgundveien 390 6015 Ålesund
John Aron Kjell Markskog er en av 58 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av John Aron Kjell Markskog

Kunnskapsrik og klar tale

Det er ikke ofte jeg slipper inn til avtalt time til rett tid, men må ofte vente. Det er det vel verdt, for han gjør en god jobb og ser pasientene.

Super lege med glimt i øyet

Går ikke ann å bli redd for å gå til dokter med han som lege . Får gode råd gitt på en slik måte at man får tatt brodden av det skumle . Tegner og forklarer det jeg må vite om medisiner og virkning . Veldig fornøyd

Dyktig lege

Flink lege. Artig type som tenker litt lenger enn vanlige leger. Et stort problem er at det tar for lang tid å få time.

Bra lege som endte dårlig.

Dr. Aron var en utrolig bra lege i begynnelsen. Etterhvert så tapte han seg drastisk. I begynnelsen var han grundig og utrolig hjelpsom! Fikk til og med gratis timer med han for å prate om min situasjon som jeg følte hjalp utrolig godt. Han var veldig interessert i å hjelpe og det var god kommunikasjon. Etterhvert så virket det mer og mer som om han bare ville få saken ut av verden og virket minimalt interessert i meg og mine helse problemer. Jeg endte med å måtte gjøre min egen testing og feiling av alternative behandlinger hvor jeg tilslutt kom over noe jeg fikk godkjenningsfritak for som har rettet opp alt jeg sliter med. Det var nok ikke psykisk som han påsto.

Hele min familie har tatt valget om å bytte fastlege og det har jeg også gjort nå. Jeg håper det går bra med han og takker for hjelpen jeg fikk i begynnelsen.

Byens beste lege!

Jeg tar av meg hatten og bøyer meg i støvet for denne mannen! Dyktig lege! Vet hva han holder på med, faglig dyktig og har evnen til å se pasienten for det mennesket han/hun er!
Jeg er ikke i tvil, de som har Markskog til lege er heldige. Han er direkte, går ikke rundt grøten og gir av seg selv. Jeg går alltid derfra og føler jeg har blitt tatt på alvor :)
En må vente en stund på venterommet, men det er det vel verdt. Tiden får du tilbake når det er din tur!!!