Rolf Monge

Tlf: 71 58 75 48 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Rolf Monge er en av 29 fastleger i Kristiansund

Siste vurderinger av Rolf Monge

Tillitsskapende

Er opptatt av kunden, og han inngir tillit. Har en hukommelse som er imponerende. Litt forsiktig med legemidler.

Dyktig lege

Er veldig fornøyd med legen, føler at han tar tak og følger opp. Har opplevd at han ser helheten som pasient og menneske. Har godt lag med barn og ungdom.

Flott og støttende lege

Monge er alltid svært presis - får papirarbeid unna, slik at han har tid til å lytte til pasienten.
Tok litt tid før vi ble kjent, men etter det har jeg ikke annet enn positivt å si om ham.
Eneste pittelille minus er at han kunne besvart telefon henvendelser eller hatt fast telefontid.

Anbefales som en svært pålitelig lege.

En god fastlege

Dr. Monge lytter til og engasjerer seg i pasienten, er flink til å spørre de ekstra spørsmålene som kanskje hjelper en med å sette ord på sammensatte problemer. Sitter ikke med nesa i tastaturet; men ser deg i øya og hører deg ferdig, så langt jeg har erfart.

Manglende oppfølging

Manglende oppfølging, ringer ikke tilbake når legesekretæren sier han skal, og avlyser timer.

En god lege

Er godt fornøyd med Monge. Han er hyggelig og høflig. Føler å bli tatt på alvor og tar seg god tid. Kommer ikke til å skifte lege.

En glimrende lege!

Har hatt noen leger gjennom årene (dog de ikke har vært særlig mye brukt). Uansett er jeg så fornøyd med denne at jeg føler jeg må legge inn en vurdering.

Han har vært meget behjelpelig og informativ. Sjeldent å få tips utover det man selv spør om!

I tillegg er han høflig og hyggelig.

Bedre lege finner du ikke.