Tor Seiersted Ofstad

Autorisasjon (1988)

Blindheim Legesenter Telefonnummer70 15 24 4070 15 24 ...
Skarpetegvegen 4 6012 Ålesund
Tor Seiersted Ofstad er en av 57 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Tor Seiersted Ofstad

Flott lege, som aboslutt er å anbefale.

En lege med beste intensjoner for å hjelpe deg med dine problem. han tar seg god tid, selv om han kanskje ikke alltid har det til rådighet for å møte dine behov. Noe som absolutt er med på å skape tillit. Jeg har hatt samme lege i 24 år, og kommer ikke til å bytte før han går av med pensjon.

Ingen over, ingen ved siden.

Det er en synd og en skam at denne mannen om få år skal pensjoneres. Jeg har ikke møtt en mer faglig dyktig lege, og jeg har møtt på en del. Han er suverèn på alle fronter, men det som stikker seg mest ut er tiden han er villig til å bruke på hver enkelt pasient. Er veldig sympatisk og bryr seg virkelig om deg og dine plager. Anbefaler Tor Ofstad på det sterkeste, men det er nok et syltynt nåløye å komme gjennom nå.

Takk for all hjelpen jeg har fått av deg!

Dyktig

Fantastisk dyktig lege som lytter til deg og hjelper til med det som det måtte være. Hatt han som fastlege i 24år. Og skulle absolutt hat han lengre, men flytte til annen by. 10/10 lege. Der er selvfølgelig ventetid når man skal ha den beste, eneste som er litt minus.

Fantastisk

Har hatt Tor som fastlege i "alle år" og han er veldig omtenksom og hyggelig. Vegrer meg aldri for å bestille time hos han da man alltid blir møtt med et varmt smil og er garantert den hjelpen man trenger:)

Fantastisk fastlege

Fantastisk lege, med nok tid og oppmerksomhet til pasienten. Har hatt han som fastlege siden jeg var baby(med noen års unntak), og likte ikke legen jeg var hos da! Han er en DEN beste legen man kan få! Takk!!