Tor Seiersted Ofstad

Tlf: 70 16 40 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Tor Seiersted Ofstad er en av 43 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Tor Seiersted Ofstad

En skikkelig god mann.

Han har vært legen min hele livet mitt, og jeg måtte dessverre bytte lege fordi jeg har flyttet til Bergen. Han ser pasientene sine og han tar seg tid til å lytte til de. Man blir nesten litt friskere bare av å snakke litt med Ofstad. Han er kunnskapsrik og går nøye gjennom symptomene du kjenner på slik t du føler deg trygg på at problemet er tatt på alvor når du går derfra.

Flott lege, som aboslutt er å anbefale.

En lege med beste intensjoner for å hjelpe deg med dine problem. han tar seg god tid, selv om han kanskje ikke alltid har det til rådighet for å møte dine behov. Noe som absolutt er med på å skape tillit. Jeg har hatt samme lege i 24 år, og kommer ikke til å bytte før han går av med pensjon.

Ingen over, ingen ved siden.

Det er en synd og en skam at denne mannen om få år skal pensjoneres. Jeg har ikke møtt en mer faglig dyktig lege, og jeg har møtt på en del. Han er suverèn på alle fronter, men det som stikker seg mest ut er tiden han er villig til å bruke på hver enkelt pasient. Er veldig sympatisk og bryr seg virkelig om deg og dine plager. Anbefaler Tor Ofstad på det sterkeste, men det er nok et syltynt nåløye å komme gjennom nå.

Takk for all hjelpen jeg har fått av deg!

Dyktig

Fantastisk dyktig lege som lytter til deg og hjelper til med det som det måtte være. Hatt han som fastlege i 24år. Og skulle absolutt hat han lengre, men flytte til annen by. 10/10 lege. Der er selvfølgelig ventetid når man skal ha den beste, eneste som er litt minus.

Fantastisk

Har hatt Tor som fastlege i "alle år" og han er veldig omtenksom og hyggelig. Vegrer meg aldri for å bestille time hos han da man alltid blir møtt med et varmt smil og er garantert den hjelpen man trenger:)

Fantastisk fastlege

Fantastisk lege, med nok tid og oppmerksomhet til pasienten. Har hatt han som fastlege siden jeg var baby(med noen års unntak), og likte ikke legen jeg var hos da! Han er en DEN beste legen man kan få! Takk!!

DYKTIG LEGE.

Han er omtenksom, flink, dyktig, og grei, han lytter til det du har å si.

Medmenneskelig

Omtenksom, snill og en lege man kan bli glad i,veldig medmenneskelig og forståelsesfull ! Lytter og tar seg god tid med passientene, undersøker nøye og er alltid postitiv :)
Kommer aldri til å bytte, beste legen som finnes :)

Den beste legen jeg har hatt

Han tar seg alltid tid. Er empatisk og forståelsesfull. Blir tatt på alvor.
Lytter til hva en har å si.
Kan anbefales på det varmeste.

Den beste legen - ever!

Jeg har hatt denne fastlegen i en årrekke! Han er et unikum og man får inntrykk av at man er den eneste pasienten i hele verden - han har har alttid tid!

Han er også flink til å sende videre i systemet så snart det er behov for dette. Lett å prate med om alt!

Anbefales på det varmeste!

Den beste legen jeg har vært hos!

Legen tar seg tid til pasienten. Han lytter og setter seg inn i ditt problem. Han forklarer hva han gjør og tar deg alvorlig uansett hva det måtte være. Jeg anbefaler denne legen til alle!

Eneste jeg vil påpeke er at det kan være noe lang ventetid.