Tor Seiersted Ofstad

Autorisasjon (1988)

Blindheim Legesenter Telefonnummer70 15 24 4070 15 24 ...
Skarpetegvegen 4 6012 Ålesund
Tor Seiersted Ofstad er en av 57 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Tor Seiersted Ofstad

Lyttende og forståelsesfull

Familien vår har hatt Ofstad siden han var på legekontoret på Hatleholen. En dyktig og forståelsesfull lege, ser godt hele familien i sammemheng, og handler deretter. Håper han fortsetter sin legepraksis i mange år enda. Vi har all grunn til å være takknemlig.

Ingen bedre

Medmenneskelig, kunnskapsrik og ufattelig kjekk. Aldri dårlig tid til pasienten, selv om tiden for lengst sikkert er ute. Lyttende og forståelsesfull, glimt i øyet og veldig hyggelig. Kan ta opp alt, og han henviser uten nøling om det trengs. Skulle ønske noen aldri ble eldre, men kunne forbli fastlege for alltid, selv om Tor Ofstad sikkert trenger en pause fra pasienter etter hvert. Blir veldig veldig vanskelig å erstatte denne dyktige fastlegen som jeg har hatt i over 20 år, når han en dag blir pensjonist.

Den beste

Har gått til Ofstad i over 20 år. En fantastisk, kunnskapsrik lege. Han lytter, tar seg tid, er empatisk, fleksibel og imøtekommende. Ofstad følger opp pasientene sine meget godt. Han er også flink til å henvise videre.

Det eneste aberet er litt lang ventetid. Noe som sannsynligvis skyldes at han tar seg god tid til hver enkelt pasient (som jo egentlig bare er positivt).

Gruer meg til han går av med pensjon, han er den beste!

Tor Seierstad ofstad

Fantastisk lege som jeg har hatt i over 20 år . Han lytter og gir seg god tid til å høre om hvordan du som pasient har det . Gir et godt bilde over hva sykdoms symptomene er og beste behandlings måte . Fantastisk lege og kunnskapsrik om sitt felt som lege . Skal aldri bytte fastlege jeg har den beste .

En skikkelig god mann.

Han har vært legen min hele livet mitt, og jeg måtte dessverre bytte lege fordi jeg har flyttet til Bergen. Han ser pasientene sine og han tar seg tid til å lytte til de. Man blir nesten litt friskere bare av å snakke litt med Ofstad. Han er kunnskapsrik og går nøye gjennom symptomene du kjenner på slik t du føler deg trygg på at problemet er tatt på alvor når du går derfra.