Tor Seiersted Ofstad

Autorisasjon (1988)

Tor Seiersted Ofstad er en av 61 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Tor Seiersted Ofstad

Den beste

Har gått til Ofstad i over 20 år. En fantastisk, kunnskapsrik lege. Han lytter, tar seg tid, er empatisk, fleksibel og imøtekommende. Ofstad følger opp pasientene sine meget godt. Han er også flink til å henvise videre.

Det eneste aberet er litt lang ventetid. Noe som sannsynligvis skyldes at han tar seg god tid til hver enkelt pasient (som jo egentlig bare er positivt).

Gruer meg til han går av med pensjon, han er den beste!

Tor Seierstad ofstad

Fantastisk lege som jeg har hatt i over 20 år . Han lytter og gir seg god tid til å høre om hvordan du som pasient har det . Gir et godt bilde over hva sykdoms symptomene er og beste behandlings måte . Fantastisk lege og kunnskapsrik om sitt felt som lege . Skal aldri bytte fastlege jeg har den beste .

En skikkelig god mann.

Han har vært legen min hele livet mitt, og jeg måtte dessverre bytte lege fordi jeg har flyttet til Bergen. Han ser pasientene sine og han tar seg tid til å lytte til de. Man blir nesten litt friskere bare av å snakke litt med Ofstad. Han er kunnskapsrik og går nøye gjennom symptomene du kjenner på slik t du føler deg trygg på at problemet er tatt på alvor når du går derfra.

Flott lege, som aboslutt er å anbefale.

En lege med beste intensjoner for å hjelpe deg med dine problem. han tar seg god tid, selv om han kanskje ikke alltid har det til rådighet for å møte dine behov. Noe som absolutt er med på å skape tillit. Jeg har hatt samme lege i 24 år, og kommer ikke til å bytte før han går av med pensjon.

Ingen over, ingen ved siden.

Det er en synd og en skam at denne mannen om få år skal pensjoneres. Jeg har ikke møtt en mer faglig dyktig lege, og jeg har møtt på en del. Han er suverèn på alle fronter, men det som stikker seg mest ut er tiden han er villig til å bruke på hver enkelt pasient. Er veldig sympatisk og bryr seg virkelig om deg og dine plager. Anbefaler Tor Ofstad på det sterkeste, men det er nok et syltynt nåløye å komme gjennom nå.

Takk for all hjelpen jeg har fått av deg!