Sjur Ottar Reinertsen

Tlf: 55 11 51 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Sjur Ottar Reinertsen er en av 239 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Sjur Ottar Reinertsen

Veldig dyktig lege

Ønsker å gi min anbefaling til Reinertsen på grunnalget av min opplevese. Han tar seg tid og lytter til det du har å fortelle. Han er empatisk, imøtekommende og svært hyggelig. Alltid blid.

Veldig fornøyd

En lege som tar deg på alvor og viser forståelse og empati. Faglig dyktig og effektiv. Jeg er vell så førnøyd med laboratoriet og resepsjonen. Bønes Legesenter anbefales på det sterkeste.

En lege som tar deg på alvor.

Jeg ble anbefalt Sjur som lege fra min gamle fastlege da jeg flyttet til Bergen. Veldig glad for at jeg lyttet til han. Sjur er en god lege som møter deg med en vennlig innstilling, han er lyttende og forståelsesfull. Henviser raskt til andre leger dersom nødvendig og kan som regel ta deg kjapt imot.

En av de bedre legene jeg har hatt.

Tar seg tid til å lytte til hva jeg sier, og finner en løsning etter det.
Hans vesen og utstråling gir meg tillit til ham.

Grundig og interessert.

Dr. Reinertsen fremstår som tillitsvekkende og kunnskapsrik.
Har utelukkende gode erfaringer. Føler å bli tatt seriøst.

God lege

Sjur er en god og hyggelig lege. Familien vår har ham som fastlege for alle og vi er fornøyde med ham. Anbefales både for store og små.

Dyktig og seriøs

Tar pasienten på alvor, lyttar og er løysningsorientert. Verkar dyktig faglig og er ikkje redd for å henvise vidare. Anbefalast!

Alle kan ha ein dårleg dag.

Eg gjekk til Sjur med ei alvorleg kronisk diagnose som eg har hatt i 20 år. Legen viste lite engasjement eller interesse for mitt handikap. Han sa veldig lite. Han gjorde ingen kroppsleg sjekk eller kom med tilbud om andre behandlingsprogram. Eg satt igjen med ein følelse av å ikkje bli tatt på alvor. Dette syntest eg var veldig spesielt, fordi eg viste fram epikrise/rapport frå spesialist som forklarte problemet i detalj.

Det positive var at han var hyggeleg, lett tiilgjengeleg og gav seg god tid til pasienten.

Å bli møtt med mistillit for eit problem som øydelegger og har øydelagt så mykje i livet mitt ,var rett og slett sårande.