Sjur Ottar Reinertsen

Bønes Legesenter

2006

Bønes Legesenter Telefonnummer55 11 51 8055 11 51 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Øvre Kråkenes 115 5152 Bønes
Sjur Ottar Reinertsen er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Sjur Ottar Reinertsen

Trygg og kunnskapsrik

Jeg var veldig fornøyd med å ha Sjur som fastlege. Har dessverre flyttet og måtte bytte fastlege. Vurderte lenge å ikke bytte lege, men det er litt stress å ha fastlege i en annen by. Flytter jeg tilbake til Bergen, så vet jeg hvilken fastlege jeg skal velge.

Veldig flink og empatisk lege som lytter og tar seg tid. Han tar deg på alvor uansett om det er fysiske eller psykiske problemer. Det er enkelt å snakke om ubehagelig ting.

Det er også en fordel at det er koselige damer i resepsjonen og på labben :)

Hyggelig og hjelpsom fastlege!

Jeg hadde Sjur som lege i 3 år, og var kjempe fornøyd! Flyttet dessverre og måtte derfor bytte fastlege, hvis ikke hadde jeg fortsatt hatt han! Han er imøtekommende, løsningsorientert, empatisk og hjelpsom. Følte at han tok tak i problemene jeg kom med, og henviste meg videre i tilfeller det var nødvendig. Følte meg lyttet til og at det ikke var noe som man ikke kunne fortelle om. Vil virkelig anbefale han som fastlege!

Veldig dyktig lege

Ønsker å gi min anbefaling til Reinertsen på grunnalget av min opplevese. Han tar seg tid og lytter til det du har å fortelle. Han er empatisk, imøtekommende og svært hyggelig. Alltid blid.

Veldig fornøyd

En lege som tar deg på alvor og viser forståelse og empati. Faglig dyktig og effektiv. Jeg er vell så førnøyd med laboratoriet og resepsjonen. Bønes Legesenter anbefales på det sterkeste.

En lege som tar deg på alvor.

Jeg ble anbefalt Sjur som lege fra min gamle fastlege da jeg flyttet til Bergen. Veldig glad for at jeg lyttet til han. Sjur er en god lege som møter deg med en vennlig innstilling, han er lyttende og forståelsesfull. Henviser raskt til andre leger dersom nødvendig og kan som regel ta deg kjapt imot.