Nils Magne Rimstad

Tlf: 71 68 33 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Nils Magne Rimstad er en av 29 fastleger i Kristiansund

Siste vurderinger av Nils Magne Rimstad

Verdens beste lege!

Fantastisk lege. Tar seg god tid, og setter seg virkelig inn i pasientens situasjon. Er svært dyktig i faget sitt. Kjempefornøyd med valget av fastlege både til meg selv og barna!

Lytter, løsningsorientert,forstår og tar seg alltid tid til meg som pasient.

Misfornøyd

Hadde han som tidligere fastlege,byttet grunnet at jeg ikke ble hørt på.Hør på hva pasienten har å si,for det er han/hun som kjenner kroppen sin best.

Dyktig lege og et flott medmenneske.

Har had ham som lege i 16 år, han er lett å snakke med, selv om vanskelige tema, lytter og er grundig i sine undersøkelser og henviser raskt videre når det er behov for det. Det eneste problemet er at han er en populær lege, så ikke alltid lett å få en time hos ham på dagen. Det er også litt ventetid, men det er fordi han er grundig og tar seg tid til pasientene.
Føler at han tar ting på alvor, synes han er flink med barna og lett får deres tillitt også. Flott lege for hele familien.

Veldig fornøyd

Rimstad har hjulpet meg gjennom mye, og har vært en god lege for meg. Kan føles litt treig til tider, men han er en lege man får tillitt til. Er behjelpelig med å presse på andre instanser for å få ting til å gå hurtig om det er nødvendig.

Etternøler ?

Hadde tidligere denne legen som fastlege for hele familien. Dessverre var vi lite fornøyde, og byttet derfor etter et par år. Legen virket lite oppdatert, etter vår mening, og vi følte vi måtte ta altfor mye ansvar for helsemessige vurderinger selv. Heldigvis besitter vi gode kunnskaper slik at spesielt et medisinsk tilfelle, som kunne ha utviklet seg svært alvorlig over tid, ble forhindret på bakgrunn av vårt initiativ og pågåenhet.
Selvsagt er ingen leger ufeilbarlige, de er jo mennesker de også. Men det var litt for mye av dette syntes vi, og utryggheten det medførte gjorde at vi endret fastlege (og har vært svært tilfredse med det valget).

Usedvanlig flink og seriøs lege !

Han er usedvanlig flink, oppofrende og seriøs. Tar seg god tid til å lytte til pasienten. Ingenting negativt å si om ham. Hadde bare hele legestanden vært slik. Alltid imøtekommende og hjelpsom. Han er alltid opptatt av å få et helt korrekt sykdomsbilde, med tilhørende korrekt behandling. Er veldig trygg på hans vurderinger og behandlinger. Veldig lett å kommunisere med.

En fantastisk lege.

Du kan spørre om alt som plager deg, og han vil alltid ta seg tid til å snakke med deg. Et fantastisk menneske.

En ordentlig familielege!

Hele familien har han som sin fastlege o g har hatt det slik i mange år. tror det er viktig at hele familien har samme lege. legen vil da få et godt utgangspunkt for å forstå problemstillinger/sykdomstilfeller og lettere kunne se disse i en større sammensetning

En meget hyggelig og omgjengelig person som bryr seg!

Har hatt kontakt med denne legen i over 20 år og har kun positive inntrykk av legen.

Toppers

Enkel å ha med og gjøre. Kjempe trivelig person. Enkel og snakke med han om sine problemer. Finner alltid en løsning.