Nils Magne Rimstad

Helsehuset 6520 Frei
Nils Magne Rimstad er en av 29 fastleger i Kristiansund

Siste vurderinger av Nils Magne Rimstad

Verdens beste lege!

Fantastisk lege. Tar seg god tid, og setter seg virkelig inn i pasientens situasjon. Er svært dyktig i faget sitt. Kjempefornøyd med valget av fastlege både til meg selv og barna!

Lytter, løsningsorientert,forstår og tar seg alltid tid til meg som pasient.

Misfornøyd

Hadde han som tidligere fastlege,byttet grunnet at jeg ikke ble hørt på.Hør på hva pasienten har å si,for det er han/hun som kjenner kroppen sin best.

Dyktig lege og et flott medmenneske.

Har had ham som lege i 16 år, han er lett å snakke med, selv om vanskelige tema, lytter og er grundig i sine undersøkelser og henviser raskt videre når det er behov for det. Det eneste problemet er at han er en populær lege, så ikke alltid lett å få en time hos ham på dagen. Det er også litt ventetid, men det er fordi han er grundig og tar seg tid til pasientene.
Føler at han tar ting på alvor, synes han er flink med barna og lett får deres tillitt også. Flott lege for hele familien.

Veldig fornøyd

Rimstad har hjulpet meg gjennom mye, og har vært en god lege for meg. Kan føles litt treig til tider, men han er en lege man får tillitt til. Er behjelpelig med å presse på andre instanser for å få ting til å gå hurtig om det er nødvendig.