Nils Magne Rimstad

Autorisasjon (1995)

Nils Magne Rimstad er en av 30 fastleger i Kristiansund

Siste vurderinger av Nils Magne Rimstad

Etternøler ?

Hadde tidligere denne legen som fastlege for hele familien. Dessverre var vi lite fornøyde, og byttet derfor etter et par år. Legen virket lite oppdatert, etter vår mening, og vi følte vi måtte ta altfor mye ansvar for helsemessige vurderinger selv. Heldigvis besitter vi gode kunnskaper slik at spesielt et medisinsk tilfelle, som kunne ha utviklet seg svært alvorlig over tid, ble forhindret på bakgrunn av vårt initiativ og pågåenhet.
Selvsagt er ingen leger ufeilbarlige, de er jo mennesker de også. Men det var litt for mye av dette syntes vi, og utryggheten det medførte gjorde at vi endret fastlege (og har vært svært tilfredse med det valget).

Usedvanlig flink og seriøs lege !

Han er usedvanlig flink, oppofrende og seriøs. Tar seg god tid til å lytte til pasienten. Ingenting negativt å si om ham. Hadde bare hele legestanden vært slik. Alltid imøtekommende og hjelpsom. Han er alltid opptatt av å få et helt korrekt sykdomsbilde, med tilhørende korrekt behandling. Er veldig trygg på hans vurderinger og behandlinger. Veldig lett å kommunisere med.

En fantastisk lege.

Du kan spørre om alt som plager deg, og han vil alltid ta seg tid til å snakke med deg. Et fantastisk menneske.

En ordentlig familielege!

Hele familien har han som sin fastlege o g har hatt det slik i mange år. tror det er viktig at hele familien har samme lege. legen vil da få et godt utgangspunkt for å forstå problemstillinger/sykdomstilfeller og lettere kunne se disse i en større sammensetning

En meget hyggelig og omgjengelig person som bryr seg!

Har hatt kontakt med denne legen i over 20 år og har kun positive inntrykk av legen.