Askill Iversen Sandvik

Vågen Legesenter

Konsul Knudtsonsgate 8 6508 Kristiansund N
Askill Iversen Sandvik er en av 29 fastleger i Kristiansund

Siste vurderinger av Askill Iversen Sandvik

Den eneste legen i byen som virkelig duger

Askill er virkelig den mest fantastiske personen jeg har møtt, og den eneste som har tatt meg på alvor. Har hatt hele 7 leger i denne byen og ingen andre vil henvise meg videre. Venter enda på at han skal få ledig plass, da jeg ikke er den eneste som har funnet ut at han er den beste. Han får ting gjort effektivt, bryr seg genuint og har bra humor. Anbefales!

Fantastisk lege.

Askill har vært min fastlege gjennom mange år.
Det er med svært tungt hjerte jeg må bytte fastlege grunnet flytting. Han har vært en fantastisk lege. Han lytter, tar deg på alvor, og oppleves som meget dyktig. Jeg kan ikke få takket Askill nok, for den støtten han har vist meg gjennom mine oppturer og nedturer. Og samtidig glimt i øyet og humøret på plass, der latteren sitter løst. Anbefaler Askill på det varmeste, og han har vært av enorm betydning for meg gjennom min krevende sykdomshistorikk.

Tidenes beste lege

Faglig dyktig, respektfull, gir uttrykk for genuint ønske om å hjelpe.

En utrolig positiv opplevelse å få denne legen som fastlege

Hver gang jeg møter Askill Iversen Sandvik, blir jeg postivt overasket!
Han tar ansvar, er ryddig, tydelig og virkelig interessert i å hjelpe pasienten. Jeg har full tillitt til at han gjør det beste for meg. Desverre har ikke det alltid vært tilfelle hos tidligere fastleger! Han vet hele tiden veien videre og vet hvor han skal videresende om det behøves! Og han er interessert i å lytte til pasienten. Jeg føler meg absolutt ivaretatt og trygg hos han. Behagelig lege som absolutt kan anbefales. Jeg føler meg veldig heldig som har fått Askill Iversen Sandvik som min fastlege!

Verdens beste lege

d har æ.
Humor, rolig, behagelig, tar dæ på alvor, e ikke redd for å innhente informasjon om d e ting han ikke vet..

Æ har har skutt gullfuglen!