Askill Iversen Sandvik

Tlf: 71 57 08 90 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Askill Iversen Sandvik er en av 28 fastleger i Kristiansund

Siste vurderinger av Askill Iversen Sandvik

Trygg , profesjonell , legendarisk

Verdens beste Og flinkeste lege!
Han er utrolig engasjert og dyktig i jobben sin, og hjelper deg herifra til månen om du har behov for det, og han er en fantastisk lytter!

Trygg og lyttende

Jeg hadde en enorm legeskrekk i forkant av mitt møte med Askill. Dette forandret seg umiddelbart etter min første time med ham! Askill er både forståelsesfull, grundig, humoristisk og profesjonell. Den beste legen man kan ha!

Fra dyktig til likegyldig....

De siste året har jeg følt at jeg ble møtt m likegyldighet. Ble til at jeg tiet om mine plager..... synd d ble slik etter så mange år.

Den eneste legen i byen som virkelig duger

Askill er virkelig den mest fantastiske personen jeg har møtt, og den eneste som har tatt meg på alvor. Har hatt hele 7 leger i denne byen og ingen andre vil henvise meg videre. Venter enda på at han skal få ledig plass, da jeg ikke er den eneste som har funnet ut at han er den beste. Han får ting gjort effektivt, bryr seg genuint og har bra humor. Anbefales!

Fantastisk lege.

Askill har vært min fastlege gjennom mange år.
Det er med svært tungt hjerte jeg må bytte fastlege grunnet flytting. Han har vært en fantastisk lege. Han lytter, tar deg på alvor, og oppleves som meget dyktig. Jeg kan ikke få takket Askill nok, for den støtten han har vist meg gjennom mine oppturer og nedturer. Og samtidig glimt i øyet og humøret på plass, der latteren sitter løst. Anbefaler Askill på det varmeste, og han har vært av enorm betydning for meg gjennom min krevende sykdomshistorikk.